Gjest Meg og deg Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Nå bli jeg snart galen.. Har prøvd mange forskjellige produkter for uren hud.. Men det ender bare opp med at jeg får en masse kviser.. Er det noen som vet om noen produkter, gjerne billig produkter, blir veldig dyrt i lengden når jeg må prøve så mange forskjellige... Jeg har prøvd: Seba med(Apoteket) Loreal sin serie Og nå prøver jeg den grønne serien som de viser så mye på tv:en, husker ikke hva den heter.. Har prøvd andre og, men husker ike navnene.. Men jeg blir så fryktelig fet i huden av det. Det er ekkelt... Hjelp meg noen.. :cry:
Karamba Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Tror det kan svare seg å investere i noen litt dyrere produkter. Jeg slet også med samme problemet for en del år siden. Jeg begynte å gå til hudpleie og kjøpte de produktene som hudpleieren anbefalte. Nå vet jeg at jeg har riktige produkter til min hud. Er jo mye penger å legge ut med en gang, men jeg synes det har vært verdt det! Min hud har ihvertfall blitt mye renere etter at jeg begynte med det. Jeg bruker produkter i fra Clarins...
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Hvor får jeg kjøpt de da?? Har de det hos hudpleieren??? Men så får jeg det problemet da... Jeg vet ikke hvor de finnes hudpleier her jeg bor.. Bor i bergen.. Eller litt utenfor bergen...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Kjøp hudpleie fra www.strawberrynet.com. Så blir det mye billigere enn i Norge! Og da får du kvalitet også.
Prinsesse på erten Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Hvor får jeg kjøpt de da?? Har de det hos hudpleieren??? Men så får jeg det problemet da... Jeg vet ikke hvor de finnes hudpleier her jeg bor.. Bor i bergen.. Eller litt utenfor bergen... ← Bruk google. Søk på hudpleier og bergen.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Tror det kan svare seg å investere i noen litt dyrere produkter. Jeg slet også med samme problemet for en del år siden. Jeg begynte å gå til hudpleie og kjøpte de produktene som hudpleieren anbefalte. Nå vet jeg at jeg har riktige produkter til min hud. Er jo mye penger å legge ut med en gang, men jeg synes det har vært verdt det! Min hud har ihvertfall blitt mye renere etter at jeg begynte med det. Jeg bruker produkter i fra Clarins... ← Hva heter de forskjellige produktene du bruker fra Clarins?? Det var så mye å velge mellom på strawberrynet...
Prinsesse på erten Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Hva heter de forskjellige produktene du bruker fra Clarins?? Det var så mye å velge mellom på strawberrynet... ← Ikke kjøp Clarins produkter bare fordi det fungerte på Karamba. Du kan ha en helt annen hud enn henne. Clarins er bra, men det er kanskje ikke det rette for deg... Jeg ville spurt en hudpleier først. Gjerne tatt en dyprens time. Ja, det koster penger. Men som du selv sier blir det mye penger av å teste ut titalls produkter slik du gjør også. Håper problemet løser seg....
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Ikke kjøp Clarins produkter bare fordi det fungerte på Karamba. Du kan ha en helt annen hud enn henne. Clarins er bra, men det er kanskje ikke det rette for deg... Jeg ville spurt en hudpleier først. Gjerne tatt en dyprens time. Ja, det koster penger. Men som du selv sier blir det mye penger av å teste ut titalls produkter slik du gjør også. Håper problemet løser seg.... ← Jeg får ta og gjøre det... Takk for tipset!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 ååå, jeg er også lei, har prøvd: Clearasil SebaMed fra apoteket Basiron Acnix Garniers serie Jojoba olje(mot svarte prikker) Og jeg holder nå på og tester ut Brevoxyl..
Saeria Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Jeg ville ha tatt meg en tur innom Annes Hudpleie ved teateret i Bergen. I samme gate som Cafe Jonsvoll. Der har de gode produkter for fet hud. Selv bruker jeg Exuviance og er storfornøyd med produktene mine. Selv om det koster litt i innkjøp, varer de lenge. Jeg kjøpte rensekrem, dag og nattkrem i januar og har fremdeles mer igjen. :-D Jeg har selv en fet hudtype. De fører også MD formulations. Den serien er også egnet for en fet hudtype.
Karamba Skrevet 11. august 2006 #11 Skrevet 11. august 2006 Ikke kjøp Clarins produkter bare fordi det fungerte på Karamba. Du kan ha en helt annen hud enn henne. Clarins er bra, men det er kanskje ikke det rette for deg... Jeg ville spurt en hudpleier først. Gjerne tatt en dyprens time. Ja, det koster penger. Men som du selv sier blir det mye penger av å teste ut titalls produkter slik du gjør også. Håper problemet løser seg.... ← Enig! Jeg ville gått til en hudpleier først og fått hun til å anbefale produkter for deg.
Gjest Gjest_Mona32_* Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Før du kjøper noe som helst, så gå til en hudpleiesalong og be om prøvepakninger på produkter de mener som kan passe for din hudtype. Det er alt for mange penger å kaste ut vinduet hvis du ikke er fornøyd med kremen. Selv har jeg fet hud, ikke så mange kviser, men huden blir "oljete" og har en del sorte prikker på nesen. Har brukt Matis sin serie for fet hud. Kjempegod, men dyr. Skal derfor prøve en serie som jeg kan kjøpe på nettet, og har bedd om råd her inne. Følg den tråden, kanskje du får noen ideer du og...
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 har også trøbblet med å finne ut den rette serien. Billige dagligvare serier funker ikke på meg. Det som ga meg en annen hverdag var deramalogica. Bestilte meg et reisesett på minhud.no til 399,-. Da får du alt du trenger i en full pakke. Små flasker selvfølgelig, men utrolig drøye i bruk, mine holdt i et par mnd! Nå har jeg nettopp bestilt meg dermalogica active moist krem, og den virker super bra!!! Vanligvis er huden min fet på denne tiden, det er den ikke nå KOstet 378,- for en vanlig str. Jeg har fortsatt igjen av dermalogica sin rens specisal cleansing gel fra reisesettet. Og bruker denne. Men når den går tom invisterer jeg i en billigere rens fra bodyshop. e-vitamin tenker jeg. Har litt dårlig råd om dagen, men syns det er viktigst å ha en god krem! Anbefaler dermalogica active moist altså
Nala Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 Helt enig med dem som anbefaler at du tar en tur til hudpleieren for å få anbefalt produkter. Om du nå velger å ikke bruke de produktene hudpleieren anbefaler får du i det minste en analyse av hudtypen din. Jeg for eksempel trodde lenge at jeg hadde fet hud, for jeg var plaget med kviser. Men neida, hudpleieren kunne fortelle at overhuden min er tørr. Veldig tørr. Underhuden produserer da fuktighet så det holder, for å kompensere, og så går det helt galt. Den fete underhuden gir seg da uttrykk i kviser, og lurte meg til å tro at jeg skulle bruke produkter for fet hud. Da jeg begynte å bruke produkter for tørr og sensitiv hud ble alt så meget bedre. Det hjelper med andre ord å ha kunnskap om sin egen hud, før man tester ut produkter. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå