Gå til innhold

skole igjen da...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jaja så er det skole igjen imorgen da.. noen som gleder seg`? det er ikke meg en del av i hvertfall!!!! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Starya
Skrevet

Hverken jeg eller guttungen ser vel videre frem til det, nei.. Det verste blir nok rett å slett å komme seg OPP når klokka ringer... :ler: :evil:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi var i gang allerede på fredag. Var så sur at jeg måtte ringe min mann på jobb og be om unnskyldning for at jeg hadde vært så grinete. Men er det rart man blir sur da. Først to ukers deilig og velfortjent ferie og så er det ut i mørket og skrape is av bilen...............

Skrevet

Uff og uff, verken mora eller dattera ser frem til å stå opp tidlig i morgen :( At dette semesteret kommer til å bli et av de tøffeste jeg har hatt hjelper heller ikke på humøret... Ser for meg at jeg ikke kan få tatt en pust i bakken før etter alle eksamener i juni... Gleder meg til sommerferien!!!

Skrevet

Jeg gruer meg også, men det hjelper litt med en litt myk start. I morgen er det nemlig bare kurs :) Har gledet meg til det lenge, håper bare jeg blir frisk snart..

Gjest Zalomine
Skrevet

Begynte på jobb på torsdag jeg... Skole... ja på den tida jeg studerte (les: fram til i fjor) så begynte ikke skolen min før i midten av januar da... det var tider det....

Ja, og i morgen er det jobb igjen, så nå er det sovetid, for ellers sovner jeg på jobb... Vi får glede oss over at det går mot lysere tider, og sommer :) (selv om det ikke føles slik når det er snø og is ute)

Skrevet

Bah! Kan`kke si at jeg gleder meg så møe nei....

Det har vært et slitsomt halvår, og det blir sannsynlig enda mer slitsomt nå:(

Men jeg skal stå på!

Sambo skal kjøre meg til skolen imorra, så det blir en god start på dagen :D

Årnær sæ vel!

:kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...