Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jungel av deodoranter, men hvilken er best egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok få svært mange ulike svar. Selv bruker jeg Nivea Dry og synes den er veldig bra. Fungerer som den skal og lukter mildt. Ser ingen grunn til å kjøpe dyre parfymerideodoranter så fremt man ikke har et unormalt svetteproblem.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Spin roll-on fra Dorothy Gray! :tommelsmil: Eneste som funker skikkelig! De med lukt lukter litt sterkt, men da er det bare å velge den uparfymerte :)

Skrevet

Nå bruker jeg ikke mange pengene på deo, så er veldig fornøyd med Sterilan aloe vera. Det lukter blomster av armhulene mine resten av dagen, og da kan man ikke klage :Hehe:

Skrevet

Jeg bruker Sterilan. Fungerer greit på meg! :)

Skrevet

Jeg liker best Biotherm (den grønne) og HTH.

Skrevet
Nå bruker jeg ikke mange pengene på deo, så er veldig fornøyd med Sterilan aloe vera. Det lukter blomster av armhulene mine resten av dagen, og da kan man ikke klage :Hehe:

Denne bruker jeg også, særlig som stick, men finner ikke det i Norge?? :(

Skrevet

Det er rollon jeg bruker, kjøpes på vanlige daglivarebutikker :) Finner den aldri derimot på H&M ol :tunge1:

Skrevet

Min absolutte favoritt er Biotherm deo pure. Av billigvariantene syns jeg Dove er best. HTH er også helt ok.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Har brukt en del forskjellige, både billige og dyre. Merker egentlig ikke særlig forskjell, men dove sin med mørkeblå kork liker jeg ikke.

Skrevet

Jeg liker også Nivea Dry. Diskre lukt og den gjør jobben sin.

Skrevet
Det er rollon jeg bruker, kjøpes på vanlige daglivarebutikker :) Finner den aldri derimot på H&M ol :tunge1:

Joo, denne finner jeg også, men i utlandet får man den som stick også, og jeg liker den bedre :(

Skrevet

Mitt tips er parfymefri Cosmica. Jeg synes deodorant med lukt er litt forstyrrende.

Skrevet

Jeg bruker Palmolive Dodorant m/aloe vera (den grønne). Lukten er himmelsk og varer leeenge. Og aldri noe svettelukt selv om jeg er på trening feks. :)

Koster vel rundt 30 kroner!

Jeg har også prøvd Cosmica(apotek) og Lancome (parfymeri). Begge var dyrere,men gode. Varierer litt med dem av og til,men så lenge jeg har en så billig favoritt kommer jeg til å kjøpe denne mest! :)

Silje-

Gjest Kanelia
Skrevet

Min favoritt er Helena Rubinstein Nudit roll-on.

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Oriflame

Body silk og no har eg ein gul flaske tror den heiter midsummer. GO!

Skrevet

skriver under på den!

Skrevet

Deo bruker jeg fryktelig lite penger på, men jeg sørger alltid for at den er parfymefri slik at den ikke havner i konflikt med det jeg måtte finne på å bruke av parfyme. Cosmica fra apoteket er f.eks. helt grei!

Kunne ikke falle meg inn å bruke deodorant tilhørende de forskjellige parfymemerkene jeg bruker. De er nesten uten unntak dyre og dårlige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...