Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Endelig har UO kommet med online butikk for oss europeere... www.urbanoutfitters.co.uk Hva synes dere?
Zest Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Åhh, elsker UO! Nå åpner de jo i både København og Stockholm til høsten, kan de ikke komme hit også!!
Karamba Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Endelig!!! De har så masse fint! Handlet kjempemye fint der da jeg var i USA for 3 år siden... Var inne på nettsidene deres for 1 uke siden, men jeg synes ikke at de hadde fått så mye der inne enda. Men det kommer vel mer etterhvert... Kommer ihvertfall til å handle der!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2006 JEg var litt kritisk første gangen jeg var der, fordi de hadde så lite greier... Men nå har de mer! Ja, litt teit at de kommer til Køben og Stockholm og ikke hit. Men de kommer nok etter hvert:)
Karamba Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 JEg var litt kritisk første gangen jeg var der, fordi de hadde så lite greier... Men nå har de mer! Da har de sikkert fått mer der siden den gang jeg var der inne og så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå