Gå til innhold

Rart å tenke på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som visste at alle mennesker bærer på i gjennomsnitt 1,3 kg avføring i tarmene til en hver tid? Tenk på det neste gang du ser drømmemannen/kvinnen dypt inn i øynene... :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva i heiteste helvete gjør denne på seksualitet?

Skrevet
Noen som visste at alle mennesker bærer på i gjennomsnitt 1,3 kg avføring i tarmene til en hver tid? Tenk på det neste gang du ser drømmemannen/kvinnen dypt inn i øynene... :ironi:

I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du sover...

tenk på det mens du ligger i senga i kveld

Skrevet

Slike opplysninger klarer jeg meg egentlig fint uten! Og jeg kommer ikke til å tenke noe mer på det, aller minst når jeg er med my dream guy! Da hadde jeg jo blitt kvalm.

Gjest King James
Skrevet

Det eneste jeg synes er rart er hvordan en 100 tonn stor båt flyter men at en 1 gram stein synker.

når det gjelder kroppen er egentlig ingenting rart

Gjest King James
Skrevet
I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du sover...

tenk på det mens du ligger i senga i kveld

Og fleste parten er små edderkopper....Vel det forklarer vel hvorfor jeg er mett når jeg våkner

Skrevet
Det eneste jeg synes er rart er hvordan en 100 tonn stor båt flyter men at en 1 gram stein synker.

Syns du helt særiøst at det er rart??

Skrevet

når det gjelder kroppen er egentlig ingenting rart

For at en båt skal flyte, må det presse unna like mye vann som det veier..

Det har med foren og hvordan den er bygd.

Mer husker jeg ikke, hehe :D

Skrevet

Syns det er rart at når man får braine freeze er det egentlig at hjernen blir litt for varm egentlig......

Gjest Gjest_Keiser James_*
Skrevet
Syns du helt særiøst at det er rart??

nei

Skrevet
Syns det er rart at når man får braine freeze er det egentlig at hjernen blir litt for varm egentlig......

:ler:

Det visste jeg ikke

Skrevet
:ler:

Det visste jeg ikke

Mange ting blir kaldt fort når du spiser is. Og når det blir kaldt fort tror vist hjernen at kroppen holder på å fryse. Og den begynner å varme seg opp for å kunne hjelpe kroppen.

OG tatata.... brain freeze.

Litt dårlig forklart, men jeg kan ikke bedre :ler:

Skrevet
:kvalm:

Jeg HATER edderkopper

Du har vel sikkert ikke merket noe før?

Skrevet

Det rareste jeg kan tenke på er at bak jorda er det univers og bak universet er det..? Evigheten? Bak evigheten er? Frustrerende å tenke på!! :sur:

Gjest King James
Skrevet

Jeg synes et er rart av Cuba er frusterert av og at unniverset er der og at bak der er evigheten....

vel Unniverset er ikke bak jorden..Unniverset er rundt jorden

Skrevet

Jeg syns det er rart at Fyrst Mysjkin henger seg opp i sånne ting som Cuba sier..

Cuba tenker som et lite barn og BAK jorda er universet!! :erter:

Eller bak himmelen blir vel mer rett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...