Gå til innhold

Ekstra nyhetssending isted...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg zappet nettopp til TV2. Der sa nyhetsmannen "Du får vite mer om saken når vi kommer tilbake med ekstra nyhetsending igjen kl 17."...

Hva var det om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje saken i vg om at de hevder å ha stoppet en gjeng som skulle sprenge noen fly???

Skrevet

Det var Israel som trengte litt ro fra media da de skulle sette i gang det siste støtet, så de ringte fetter Blair om hjelp.

Bare kødda.

Skrevet

Det var nok det om terroristene som ble stoppet i London, tenker jeg. De fleste nettavisene har fått det på forsidene nå. F.eks. VG.

Litt ekstra skremmende for meg denne gang, et familiemedlem landet på Heathrow litt tidligere idag, alle ombord i flyet hadde blitt fratatt all bagasje, mobiltelefon etc. for at det skulle bli gjennomgått - det eneste de fikk beholde var lommeboken.

Skrevet
Det var nok det om terroristene som ble stoppet i London, tenker jeg. De fleste nettavisene har fått det på forsidene nå. F.eks. VG.

Litt ekstra skremmende for meg denne gang, et familiemedlem landet på Heathrow litt tidligere idag, alle ombord i flyet hadde blitt fratatt all bagasje, mobiltelefon etc. for at det skulle bli gjennomgått - det eneste de fikk beholde var lommeboken.

Trøst deg med at det kommer til å være mye tryggere å fly rett etter dette, enn det var rett før. Går helt sikkert greit med ditt familiemedlem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...