Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste av oss sminker oss, og slikt.

men når begynte dere å sminke dere, og hvor gamle er dere nå?

Jeg er ikke sikker, men tror jeg begynte så smått i 6 og 7 klasse.

10-12 år :forvirret:

sminket meg ikke mye, men kjøpte på kapphal :ler:

og dillet litt og sånn.

Har aldri vært spes flink til å sminke meg, men begynte å hjelpe litt i 10 klasse og sånn,

vel mest det siste halvannet året. er nå 18 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be¨gynte vel ikke å sminke meg noe særlig før jeg var 17 år tror jeg. Hdde jo lekt meg litt foran speilet da. Sminker meg fremdeles lite, stort sett bare til fest egentlig..

Skrevet

Begynte å sminke meg på ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg begynte med sminke da jeg var 18 år gammel, og begynte å jobbe som modell. Det fortsatte jeg med til jeg var 21. Siden jeg aldri har vært spesielt opptatt av klær og sminke etter denne "perioden" så bruker jeg lite sminke i dag. Er nå 25 år, og sminker meg bare til spesielle anledninger. Jeg har lært hvordan jeg skal gå frem for å få et bra resultat av sminkørene som "fikset" på meg tidligere.

Skrevet

Begynte å sminke meg i 16-års alderen. Men da va det kun maskara jeg brukte, etterhvert ble det øyenskygge og.

Sent ute i forhold til hva dem er nå...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg begynte litt da jeg begynet på ungdomsskolen, og så ble det vel bare mer og mer egentlig...

Skrevet

Begynte litt på ungdomsskolen. Men fant fort ut at jeg ikke gadd å bruke tid på det på morgenen. Nå bruker jeg kun maskara til hverdags, er ikke alltid jeg gidder det en gang.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Ungdomskolen, i 9. begynte jeg med litt sminke. Så hadde jeg en litt heavy periode i 10. (kviser og sånt = dekkkrem :P). På videregående gikk jeg av og til med mye, av og til lite/ingenting, hadde som regel veldig dårlig tid på morgenen.. Også hadde jeg et år på folkhøgskole med ingen sminke. ;)

Nå bruker jeg for det meste bare litt lett foundation/dagkrem blanding (er så rød uten :() og maskara til daglig hvis jeg skal ut av huset.

Skrevet

Lekte litt med mammas sminke fra jeg var 11-12 kanskje, jeg og noen venninner pleide å leke Miss Universe. :ler: På ungdomsskolen begynte jeg å bruke mascara daglig, og etter hvert ble det øyenskygge og foundation og lipgloss. Gikk ikke ut av huset uten. Husker med gru den lilla øyenskyggen, for ikke å snakke om den rødbrune som sikkert hadde vært fin til en som var mørk i hud og hår, men som fikk meg til å se skikkelig syk ut. :rodme: Jeg syntes selv jeg var veldig flink til å sminke meg, da, suget til meg alle tipsene jeg kom over. Hadde vel for så vidt teknikken inne, men fargevalget var litt mer bingo... :ler:

Skrevet

Jeg begynte så smått på slutten av videregående, men jeg sminker meg fremdeles lite til hverdags. Masacara og en lipgloss, det er alt. Til fest eller spesielle anledninger blir det litt mer. Er ikke spesielt interessert i sminke og synes også at folk flest ser best ut når de ikke er nedtynget av sminke.

Skrevet

Begynte nok på ungdomsskolen, tenker jeg, selv om jeg ikke husker nøyaktig når.

Gjest Fruktfat
Skrevet

begynte på slutten av barneskolen, da jeg var rundt 11.

Skrevet

Sminker meg lite. Begynte med litt dekk krem for kvisene da jeg var 16-17..

Ellers så har jeg ikke begynt med noe annet nå før de siste årene.. fra jeg var 20-21 kanskje..

Bruker kun litt dekking og mascara..

Litt mer til fest. Men ikke mye.

Skrevet

Selv om jeg er fanatisk opptatt av sminke, så begynte jeg å sminke meg ganske seint... 19-20-årene.... Altså; jeg begynte å eksperimentere tidlig, men til hverdags begynte jeg seint med sminke.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Begynte å bruke lipgloss til hverdags på slutten av ungdomsskolen. Sminket meg mer til fest. Det er først det siste året at jeg har begynt å bruke øyesminke til hverdags (er 24) også.

Men jeg syntes lenge det var veldig flaut å bruke sminke (ungdomsskole). Var redd folk skulle tro at jeg hadde pynta meg - det hadde jo vært krise :rodme:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg var nærmere 18 da jeg begynte å sminke meg.

Hadde også en periode i 12-13 årsalderen da jeg var redd for å skille meg ut, og eksperimenterte litt med sminke med venninnene mine. Det gikk fort over dog.

Skrevet

På videregående levde jeg under mottoet "hver dag er en fest!", så da festsminket jeg meg hver eneste morgen! Brunkrem, svart kajal og glitter etc...Artig å se bilder fra den tiden!

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg tror jeg begynt sånn i 13-15-årsalderen. Gikk vel ikke med sminke til daglig før jeg begynte på videregående tror jeg? Litt vanskelig å huske, begynner å dra på åra skjønner jeg...

Skrevet

Sånn i 13-14 års alderen. Gikk sammen med bestevenninnen min på Adelsten og kjøpte sminke husker jeg, klinte på med masse øyenskygge og i det hele tatt. :ler: Ikke særlig lekkert!

Skrevet
Gikk sammen med bestevenninnen min på Adelsten og kjøpte sminke husker jeg, klinte på med masse øyenskygge og i det hele tatt. :ler:  Ikke særlig lekkert!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...