Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 laptopen har begynt å bråke i det siste, og nå er jeg redd for å miste bildene jeg har lagret på den... hvor kan jeg få lagret bildene mine på nettet, gratis? (nei, jeg har ikke peiling, derfor jeg spør )
Amalie_85 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Har du nett mail. som f.eks hotmail. send bildene til deg selv og de ligger der.... Bare et eksempel. Vet ikke så mye selv
reddevil Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 f.eks www.eurofoto.no har gratis lagring av bilder (ubegrenset lagring) det finnes sikkert flere også
Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 åh, så bra, takk for svar! hotmail var jo lurt da
Gjest Lea Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Jeg vil tro at det er litt liten plass på en hotmailkonto. Bruk heller en av bildelagrings-alternativene (f.eks EuroFoto). Da ligger de trygt og godt. Evt. kan du jo brenne en CD om du har brenner. Når det gjelder lyden, så er det nok et eller annet som holder på å gå i stykker. Min kom med en forferdelig skurrelyd før den sluttet å fungere noen dager etterpå. Det var i alle fall harddisken som hadde takket for seg. Det kan også være en vifte som er ødelagt. Uansett bør du få noen til å se på den ganske raskt. Om vifter/kjøling går i stykker, så er det plutselig flere komponenter som kan "brenne" opp.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg vil tro at det er litt liten plass på en hotmailkonto. Evt. kan du jo brenne en CD om du har brenner. Når det gjelder lyden, så er det nok et eller annet som holder på å gå i stykker. Min kom med en forferdelig skurrelyd før den sluttet å fungere noen dager etterpå. Det var i alle fall harddisken som hadde takket for seg. ← er litt redd for plassen på hotmail når du sier det... og brenneren funker ikke lenger sambo var redd for at det er harddisken som sier takk for seg han og. det passer ikke så bra!
Gjest Vilja :-) Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Hva med å skaffe seg en minnepenn og lagre filene du ikke vil miste på den. Minnepenner får du vel fra en hundrings og oppover.
Gjest Lea Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Minnepenn er greit å ha uansett. Mye raskere og greiere enn å brenne en CD eller DVD. Men vær rask, slik at ikke harddisken takker for seg før du rekker å lagre filene. Det kan gå ganske fort når den først begynner å hangle.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 nå ligger bildene på eurofoto, takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå