Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde nylig 2 års bryllupsdag, og min forlover glemte det...

Overreagerer jeg når jeg sier jeg ble skuffet fordi hun ikke engang

sendte en tekstmelding...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror virkelig ikke at man kan forvente at forloveren husker bryllupsdagen, nei. Hvis mannen din glemmer det, DA kan du være skuffet.

Gjest Gjest_molla_*
Skrevet

Jeg forventer ikke at min forlover skal huske min bryllupsdag...

milla

Skrevet
Jeg forventer ikke at min forlover skal huske min bryllupsdag...

Ikke jeg heller, men hun husker den nok uansett :)

Skrevet

Jepp, du overreagerer. Jeg hadde ikke blitt sur dersom mannen min glemte det heller jeg da... :sjenert: Bursdagen min derimot hadde jeg blitt sur for. Pappa glemmer bryllupsdagen deres stadig vekk, det gjør mamma også.

Mor har blitt sur en gang; det var i fjor da de hadde sølvbryllupsdag; hun endte på Egon med oss døtrene mens pappa hentet en traktor ;)

Skrevet

Fornærmet for at forloveren glemmer bryllupsdagen to år etterpå? Hadde ikke tenkt tanken en gang, men jeg skal innrømme at jeg var litt irritert på forloveren (Ikke min...) som glemte hele bryllupet og befant seg i utlandet på dagen...

Skrevet

Ja, du overreagerer. Forventer ikke at noen andre enn mannen min skal huske det.

Skrevet

Litt enig med de andre her.. Selvfølgelig er det ekstra hyggelig om forlover husker datoen, men jeg hadde overhodet ikke blitt fornærmet om hun ikke gjorde det..

Skrevet

:overrasket:

Går dere virkeli og husker bryllupsdager, dåpsdager, bursdager o.s.v. o.s.v. til "alle" dere kjenner...

Må innrømme at det klarer ikke jeg!

Jeg forventer ikke at de skal huske mine dager heller.

Da hadde det blitt mange skuffelser opp gjennom årene... :sjenert:

Skrevet
Fornærmet for at forloveren glemmer bryllupsdagen to år etterpå? Hadde ikke tenkt tanken en gang, men jeg skal innrømme at jeg var litt irritert på forloveren (Ikke min...) som glemte hele bryllupet og befant seg i utlandet på dagen...

:overrasket:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Oj, har ikke en gang tenkt tanken på at forlovere skal huske bryllupsdager, jeg. Jeg ville ikke forventet det.

Skrevet

:ler:

JA -du overreagerer virkelig!!

Jeg forventer at mannen husker bryllupsdagen, men blir verken sjokkert eller sur dersom han skulle glemme den.... Jeg har selv glemt min egen bryllupsdag. Det var litt flaut, siden (eks)mannen for en gangs skyld huska den, men men... Men å forvente at andre husker den? Nei, det synes jeg er å forlange for mye!

Skrevet

Har ikke en gang tenkt på at forloveren min skal huske dagen, jeg..

Synes vel at du overreagerer en smule, ja..

Skrevet

Poenget er at jeg er fadder til hennes sønn på snart 5 år, og hun forventer at jeg husker på dåpsdagen hans. Sender han en liten oppmerksomhet i den forbindelse. Det kan godt være et kort med noen søte ord på, bare det er noe som påpeker dåpsdagen...

Skrevet

Hmmm...Hvordan vet du at hun forventer at du husker det?

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Poenget er at jeg er fadder til hennes sønn på snart 5 år, og hun forventer at jeg husker på dåpsdagen hans. Sender han en liten oppmerksomhet i den forbindelse. Det kan godt være et kort med noen søte ord på, bare det er noe som påpeker dåpsdagen...

Ok, ja, da kanskje du kan forvente at hun husker din dag. Men jeg visste heller ikke at det var vanlig å huske dåpsdag. Bursdag, men ikke dåpsdag. Men om hun stiller høye krav til deg, så kanskje du har din fulle rett til å stille krav tilbake. Men jeg syns nå at dere begge er litt rare, da ;)

Skrevet

Ja, jeg synes du overreagerer...

Synes stort sett jeg er flink når jeg husker bursdager, og det er det nivået de fleste venninnene mine ligger på også.

Gjest Elfrida
Skrevet

Ojsann, pleier faddere å 'huske' fadderbarnet på dåps-/navnedagen? Jeg har lagt noe helt annet i det å være fadder, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...