Gå til innhold

Fotografering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble dere fotografert før eller etter vielsen??? ca hvor lang tid tok det? Og om dere gjorde det etterpå hvordan var programmet??

kirka kl

fotografen kl

.... kl

middag kl

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Vi ble fotografert etterpå. Ville jo ikke at min mann skulle se meg før i kirken! Og heller ikke så morsomt å gå opp kirkegulvet i krøllete kjole... (for den får gjerne litt medfart under fotograferingen)

Vårt program:

Vielse kl. 14.00

Foto kl. 15.00 (ved kirken)

Foto slutt kl. 16.30

Champagne kl. 17.00

Middag 17.30

Skrevet
Vi ble fotografert etterpå. Ville jo ikke at min mann skulle se meg før i kirken! Og heller ikke så morsomt å gå opp kirkegulvet i krøllete kjole... (for den får gjerne litt medfart under fotograferingen)

Vårt program:

Vielse  kl. 14.00

Foto kl. 15.00 (ved kirken)

Foto slutt kl. 16.30

Champagne kl. 17.00

Middag 17.30

Høres ut som et flott program, ble det litt snaut med tid eller var 1,5 time til fotografering passe med tid?? Hva gjorde gjestene før middagen ,mens dere var til fotografering??

Skrevet

regner med at vi vil ha med fotograf stårt sett hele dagen.

ellers er planen slik

14; vielse

15: fotografering rundt omrkring i new york

18/19 middag (planen var kl 18, men ser ikke ut til at restauranten har servering før kl 19(

Skrevet

gjestene sender vi på pub så lenge ;)

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
Høres ut som et flott program, ble det litt snaut med tid eller var 1,5 time til fotografering passe med tid?? Hva gjorde gjestene før middagen ,mens dere var til fotografering??

For oss ble det ikke snaut med tid, men vi tok bare utendørsbilder. Ved kirken, og i nærheten (koselige steder fra min barndom, vokste opp "rundt kirken" :)

Gjestene dro rett til lokalet der festen skulle være. Noen skulle sjekke inn i leilghetene sine, mens de som hadde sjekket inn dagen før, fikk brus og snacks ute. De kunne også kjøpe seg alkoholdrikke i baren, noe endel gjorde. Så var det champagne når vi kom kl. 17.00. Åh... det var en fantastisk dag...

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Vi hadde vielse kl. 13.00 og fotografering kl. 14.30.

Hadde også utendørsfotografering, men måtte kjøre ca. 20 min for å komme dit.

Jeg var også redd vi hadde for knapp tid (1,5-2 timer), men etter ca. 1,5 timer var jeg møkklei!! Hadde hodepine, var trøtt og ikke særlig opplagt til å posere "så naturlig som mulig", når jeg følte meg som en oppstilt ku der jeg stod... :forvirret:

Har ikke sett bildene enda, men håper de blir bedre enn jeg frykter...

milla

Skrevet

VI har vielse, kl 16

Fotografering kl 17 - 18 (1 time ca)

Skal gå tilbords kl 18:30

Har utendørs fotografering 5 min unna festlokalet, vet at det kanskje kan bli litt forsinkelser, med 1 time + ++ til fotografering, men gjestene får servert champagne mens de venter, så tror det går bra ;)

Skrevet

Vi hadde vielse kl.16

Fotografering fra 17 til 18.30

Middag kl.18.45

Tok 15 min å kjøre til / fra fotografen.

Passe med tid hos fotografen. Må kanskje beregne noe lengre tid hvis man skal ha bilder både inne og ute og det er litt å kjøre i mellom. Vi tok bare bilder ute, i en brosteinsgate med trehusbebyggelse og litt i parken 200 m bort i gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...