Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Rundt juletider er vi alltid i familieselskap og der spiser dem som liker det en form for tungtluktende kjøtt. Jeg kan ikke forklare lukta bedre, dessverre, men tror det er typisk jul andre steder. Noen som har en peiling? Grunnen er at jeg inbiller meg det er lammelår. Lørdag ble jeg visst inkludert i en middag av lammelår og akevitt som skal gjøre en dritafull. Det høres veldig koselig ut, men er redd det er dette tungtkjøttet som jeg føler lukta kveler neseganga mi. Jau?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Øh, spørre mor eller far om hva man spiser i familieselskap rundt juletider som lukter tungt? Jeg klarer i grunnen ikke assosiere med noen ting som kan passe beskrivelsen. Ribbe er det nærmeste jeg kommer *dårlig fantasi*
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 De vet heller ikke Og jeg er ikke kjent med kjøtt heller, eneste jeg liker er kylling. Smaker lammelår langt ifra kylling?
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 De vet heller ikke Og jeg er ikke kjent med kjøtt heller, eneste jeg liker er kylling. Smaker lammelår langt ifra kylling? ← Hehehe, ja.
Gjest Gus Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Kan det være pinnekjøtt? Det lukter "tungt" og ekkelt.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 Jeg håper det! Jeg har så lyst å utvide min mathorisont siden jeg er så kresen, men denne lukta unngår jeg helst å smake på. Spiser heller smalahåve skal jeg si deg!
Gjest Gus Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Jeg håper det! Jeg har så lyst å utvide min mathorisont siden jeg er så kresen, men denne lukta unngår jeg helst å smake på. Spiser heller smalahåve skal jeg si deg! ← Dersom det er pinnekjøtt du har så dårlige "luktminner" om, så er det sau og lukter nettopp det i ekstremversjon. Smalahåve og lammelår er også sau og har mye av den samme lukta; lammelår litt mindre utpreget enn de to andre.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Sau meg her og der Det var visst fårelår ja, men jeg overlever vel. Mat er mat
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #10 Skrevet 13. august 2006 *Spent på Towelies inntrykk etter lørdagsmiddagen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå