Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Heisann! Kjøpte meg vannpipe i Tyrkia. Den hadde metall-beholder (ikke glass) nederst. Da jeg kom hjem så jeg at den var "eira" på innsiden. Noen tips til hvordan jeg kan rengjøre den? Er det "farlig" å røyke den når den er slik som nå? Tusen takk for alle svar.
Noorgie Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Heisann! Kjøpte meg vannpipe i Tyrkia. Den hadde metall-beholder (ikke glass) nederst. Da jeg kom hjem så jeg at den var "eira" på innsiden. Noen tips til hvordan jeg kan rengjøre den? Er det "farlig" å røyke den når den er slik som nå? Tusen takk for alle svar. ← Er du sikke på at dette er en 100% røykepipe og ikke en "suvernir" pipe som er mere beregnet på turister og til pynt. Jeg har 2 vannpiper, den ene er en utstillings/suvernirpipe og den andre er en enkel men velbrukt ordentlig "røykepipe". Imidlertid har begge glassbeholder og turistpipa er pyton å bruke. Tviler på at irr som du mest sansynlig har i pipa di er farlig, bare ser og evt smaker ekkelt ut
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Hmmmm.... nå i kveld så prøvde jeg pipa.... fylte opp kaldt vann... tobakk i pipehodet.. folie over.. masse hull .. så kull.... MEEEEN det virker jo ikke... Hva gjør jeg galt? Er jeg lurt? Gode råd taes i mot med takk!!!
Noorgie Skrevet 14. august 2006 #6 Skrevet 14. august 2006 Hmmmm.... nå i kveld så prøvde jeg pipa.... fylte opp kaldt vann... tobakk i pipehodet.. folie over.. masse hull .. så kull.... MEEEEN det virker jo ikke... Hva gjør jeg galt? Er jeg lurt? Gode råd taes i mot med takk!!! ← Du har kjøpt deg en turistpipe som kun er ment å brukes til pynt
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #8 Skrevet 14. august 2006 Si nei til bong og ja til dong pass on grass!
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 De fungerer sjelden til annet enn pynt de man kjøper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå