Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Momentene artikkelen nevner er like gode argumenter for å kjøpe lokale, økologisk dyrkede grønnsaker, faktisk - grønnsaker som har fått vokse og modnes i normalt tempo, og som høstes like før man får dem i hus.

Økologiske grønnsaker har dessuten er stort ekstra fortrinn i forhold til frosne grønnsaker (med unntak av erter): De smaker godt. ;)

Skrevet

Med unntak av erter kjøper jeg aldri frosne grønnsaker, og den viktigste grunnen er smaken. Jeg synes ikke frosne grønnsaker smaker noe særlig, og smaken er det viktigste for meg når jeg lager mat.

Skrevet
Med unntak av erter kjøper jeg aldri frosne grønnsaker, og den viktigste grunnen er smaken. Jeg synes ikke frosne grønnsaker smaker noe særlig, og smaken er det viktigste for meg når jeg lager mat.

så du spiser heller god mat med salmonella og e.colig og sprøytemidler, enn litt kjipere helt frisk mat?

Skrevet
så du spiser heller god mat med salmonella og e.colig og sprøytemidler, enn litt kjipere helt frisk mat?

Det har jeg aldri sagt.

Skrevet

Jeg har aldri likt frosne grønnsaker, foretrekker de litt sprø og ferske.

Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Kjøper også kun erter frosne.

Angående salmonella og E.coli, så har vi innlagt vann hjemme, så det er ikke noe problem...

Skrevet

Frosne grønnsaker er jo på langt nær så god i smak som ferske. Her teller også smaken aller mest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...