Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 I september skal jeg reise fra Oslo til Paris, og planen er å ta nattoget fra Trondheim til Oslo. Jeg vil da ha bittelitt over to timer mellom ankomst og avgang. Er dette for lite?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Dersom toget faktisk er presis, så er tiden ikke noe problem, to timer holder i massevis. Problemene oppstår derimot dersom toget er forsinket. Er det særlig mer enn en time forsinket (litt avhengig av hvilket flyselskap du skal videre med) så rekker du jo ikke flyet. Og rekker du ikke flyet så har du jo problemet med at du ikke får dekket ombooking til neste fly dersom du ikke har ombookbare billeter (noe jeg antar at du ikke har). Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt med fly også fra Trondheim og bestilt det hele som en gjennomgående reise, da er du sikret også dersom du skulle bli for sen til flyet videre fra Oslo.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Men i september er det jo ikke fare for at været skal ødelegge nevneverdig for toget, så jeg ville stolt på toget var mer eller mindre i rute.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Jeg ville ha tatt dagtoget og hellr overnattet i Oslo. jeg har opplevd så mange forsinkelser at jeg ikke stoler på at noe er i rute lenger. Og det er jo veldig surt å få ødelagt en Paristur pga en forsinkelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå