Gjest DaYdReAm Skrevet 5. januar 2003 #1 Del Skrevet 5. januar 2003 hei. jeg er en jente på snart 20 år, som gjerne vil ha noen råd...fra begge kjønn! det har seg slik at jeg roter med exen når jeg er hjemme i helgene..(sex)..vi var sammen i 4 mnder, og det har vært slutt i 3 mnd.jeg kunne ikke tenke meg å bli sammen med han igjen. Vi passet egentlig ikke så bra sammen som kjærester, men bare som venner går vi kjempebra sammen! så er det dette med sexen...det har skjedd 3 ganger, og hver gang tenker jeg "hvorfor gjør jeg egentlig dette?" men så skjer det igjen..ex en min vil heller ikke ha noe forhold. når jeg er ute i helgene å treffer på han, har jeg altså blitt med ham hjem. jeg er ikke ons- typen, jeg har heller sex med exen enn å finne meg en tilfeldig...det jeg lurer på, er om vi skal fortsette å ha sex, eller kutte det ut å bare være venner (kansje litt vanskelig å kutte ut sexen viss jeg omgås ham?) eller skal jeg bare kutte ut hele fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #2 Del Skrevet 5. januar 2003 Så lenge det er uproblematisk for dere begge, ser jeg ingenting galt i det. Dere er ikke utro mot noen, og ingen av dere er interessert i å fortsette forholdet. Dere har tydeligvis bra sex, så bare fortsett så lenge ingen blir såret eller føler seg brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. januar 2003 #3 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg ser ingen grunn til å avslutte ! Kjent sex er godt, dessuten så kommer dere til å bli ferdige med det også når en av dere forelsker seg i en annen............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2003 #4 Del Skrevet 5. januar 2003 Så lenge dette ikke er et problem for noen ser jeg ikke noen grunn til at dere ikke skal fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 6. januar 2003 #5 Del Skrevet 6. januar 2003 ...med mindre du ville få problemer med å stå for det på et senere tidspunkt. Er dette ok for deg, eller noe som ville være "flaut" å fortelle til en ny kjæreste? Hvis det første er tilfellet, hvorfor ikke? Hvis det andre er tilfellet, ja da ville jeg tenkt meg om tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. januar 2003 #6 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg ser ingen grunn til å avslutte ! Kjent sex er godt, dessuten så kommer dere til å bli ferdige med det også når en av dere forelsker seg i en annen............... Ja, er det nå så sikkert??? Det kan vel være en svært så reell sjanse for at en av partene vil bli såra her?? Uansett hvor innstillt man er på at man ikke fungerer sammen som et par kan det jo såre utrolig mye den dagen en av partene finner en annen. Hva med den som da blir sittende igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DaYdReAm Skrevet 6. januar 2003 #7 Del Skrevet 6. januar 2003 tankevekker det ja...vennskapet vårt blir "beklemt" pga. sexen ...vurderer å kutte det ut, vil heller bare ha han som en god venn, viss ikke han går med på å "bare" være venner uten sexen, kutter jeg like godt ut hele fyren tenker jeg!(sier jeg nå..) jeg må bli strengere med meg selv de gangene jeg har inntatt alkohyler og kjangsen byr seg igjenn... takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå