Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Nattfilmen som begynner på tv norge i ett-tiden! Den heter "Et lett bytte" og er veldig sterk. Handler om en dødssyk kvinne, og samboeren hennes som vil gjøre alt han kan for at hun skal bli frisk. Han styrer og ordner med behandlingsmuligheter, mens hun ser for seg at hun snart dør, og gir litt opp. Hun har det ille med sykdommen, samtidig som hun lurer på om samboeren kanskje har et forhold til en annen kvinne..... Se!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Nå husket jeg forresten at det er Luke Perry (Beverly Hills) som spiller hovedrollen. Nam! Og filmen er utrolig spennende og vendingen som kommer når man tror vet hva som foregår er ganske overraskende... Drama/Thriller...
Gjest Lanyah Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Åh, den vil jeg se! Er den basert på en sann historie?..., så nettopp den filmen på TvNorge om den gutten som het Robbie, noen som så den? Elsker filmer som er sanne!
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 tvnorge har ikke gitt seg med disse onsdagsdramaene nei
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Åh, den vil jeg se! Er den basert på en sann historie?..., så nettopp den filmen på TvNorge om den gutten som het Robbie, noen som så den? Elsker filmer som er sanne! Ja, den så jeg! Begynte nesten å gråte da dattera til Meryl ringte til stallen og sa at gutten hadde hatt et alvorlig anfall. Hun gråt, og spurte om broren skulle dø... Det virket så ekte! Huff... Tror egentlig ikke Luke Perry-filmen er basert på sann historie, men sikker er jeg ikke. Men den bør du få med deg, om ikke annet, så på grunn av Perry. Det er noen år siden jeg så den, men mener å huske at den er veldig bra! Og ja, typiske onsdagsfilmer på TV Norge tikker og går, hver dag i ett-tiden. Haha... Prøver å endre døgnrytmen til skolestart, men så ender jeg opp med å krype til køys i tre-tida etter at nattens film er ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå