Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hei folkens!

I jula fant jeg og min kjære ut av at etter ett halvt års fandenskap at vi skulle gå hver til vårt.

D var en felles beslutning men likevel har jeg d kjipt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du vet innerst inne at du kommer over dette!

Det har bare vart et halvt år, og det var bare fandenskap slik du uttrykte deg.

Ok, du må vel være lettet.

Dette kommer du over. Det vet du.

Du trenger ikke oss til å fortelle deg det.

Gjest sexysadie
Skrevet

Nei, du misforstår:vi har vært sammen siden juli`99 men de siste 6 mnd har vært ett helvete!

D vil bli vanskelig å glemme denne fyren for d var jo mange fine stunder også!

Skrevet

Så kjedelig da, SS. :sur: Men kanskje det er til det beste, men et brudd er alltid vondt uansett. :cry: Håper du kan være her på KG og få trøst og støtte av oss. :kysse: Vi har vel alle vært i en slik situasjon så vi forstår deg.... :rosaengel:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ett brudd er alltid trist uansett hvor vanskelig det var siste tiden. Men du sexysadie er sterk så dette går nok bra. Bare ikke ty til sjokolade :blunke: Gå en tur i stedet!

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

Nå ja Milla.Jeg skal ikke henfalle til mat denne gangen nei!

Jeg hadde iallefall vurdert å gå ned til min supervekt på 60 kg.

D er litt kjedelig å ikke komme seg inn i sine lekre klær!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ikke noe er mer tragisk enn jenter som blir som smultboller hver gang ett forhold tar slutt.

Når en av mine venninner gjør det slutt med noen så tar jeg de med på treningsstudioet. Det er myyyye bedre. Så nyter vi heller en god middag etterpå.

Milla

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det, sexysadie!! For snart et år siden så ble det slutt mellom meg og typen - vi hadde da vært sammen i 6 år. Og selv om begge var enige om bruddet, så har det vært en tøff tid. Veldig tøft til tider. Det tror jeg ikke noen fullt ut kan forstå om de ikke har vært sammen med noen over flere år selv.....selv om det siste året ikke var særlig bra, så har vi jo hatt mange gode stunder sammen.

Jeg har fremdeles kontakt med ham, og vi har begge det mye bedre nå. Tok litt tid å komme dit vi er nå da :roll:

:hjerte: Hello Kitty :hjerte:

Skrevet

leit å høre, sadie!

har ingen kloke ord å komme med, men sender noen gode tanker og en klem i din retning

Skrevet

Så trist da Sexy :grine: ,men du vet jo at du kan komme sammen med oss på KG i en vanskelig stund, så skal vi nok gi deg annet å tenke på, og kanskje et lite smil også :smile: ?

*sender masse trøsteklemmer*

Skrevet

Masse trøsteklemmer fra meg også SexyS :kysse:

Skrevet

Slenger meg med i køen av trøsteklemmer...

Trist å høre... håper du har det bra, tross alt...

*klem*

Gjest Mzfire
Skrevet

Gir deg også en *trøsteklem* Sexy Sadie. Det er alltid tøft å gå ut av et forhold uansett hvor lenge det har vart. Husk å ikke isoler deg for mye og bruk venner til å fylle tiden med og andre ting du liker å gjøre. Bare kom hit også for å lufte tanker og følelser, vi her på KG tar i mot deg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg, Sexy. Hadde nettopp et år selv som virket langt som 2 evigheter avogtil. Det var vel et lettelse etterhvert å komme seg ut av det. Ikke være i dårlig humør konstant.

Man kommer seg igjennom alt. Bare man vil :D

*kjempeklem!!*

Skrevet

Brudd er vondt uansett hvor lenge man har vært sammen, uansett om man har hatt det kjipt over en lengre periode.

Ønsker deg lykke til i fremtiden SS. Både under denne triste 'sørge'-tiden, livet som singel og en ny tid med mye fart og spenning. :wink:

*Klem* Plutti

Gjest Lottemor
Skrevet

huff det er aldrig lett når man går ut av et forhol....

Men en tanke som har vært til hjelp for meg er :

"jeg skal no fanen meg vise hele verden at jeg kommer meg ut av dette med nesa i været"

Så slanker jeg meg litt (og kontrulert)

Trener

Tar en hår kurer

ansikts pleie så flittigt som aldrig før

spanderer på meg nye klær

Går på byn og flørter danser og har det gøyt,avviser hvært og et mann folk som prøver seg.....

Og om xèn kommer innom samme pubb så stråler jeg som aldrig før og flørter mer enn eg noen gang har gjort.

Så få han ha det værre enn meg...

(barnslig...jeg vet...det fungerer da...for meg i alle fall :) )

dette kommer du deg igejnnom SS....

gir deg en god klem...

Skrevet

SS trøster/støtteklemmer deg jeg også.

Det er tøft, samme hva, men du kommer gjennom det. Alt må jo være bedre enn å ha det slik du kalte det. Går det ikke bra, så er det voksent å ta affære. Alt for lett å bare tralte rundt i forhold pga gammel vane.

GO GIRL!

Skrevet

Føler med deg, SexySadie!

Stooor trøsteklem fra meg!

Klem, Kevin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...