Susannah Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har du noen tv-serier paa dvd? Jeg har sex and the city, nip/tuck og the L word. Elsker alle 3! Du da?
Pimbila Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Friends Alle elsker Raymond (ikke alle) Sex og singelliv Seinfeld (ikke alle) Ønsker meg Kongen av Queens 21 jump street
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Hele sex and the city, the pink bible! I love it! så alle sesongene nå, brukte to uker. savner det allerede
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Hele sex and the city, the pink bible! I love it! så alle sesongene nå, brukte to uker. savner det allerede ← Den skal jeg kjøpe meg så fort jeg har råd! Ser desperat de få episodene jeg har igjen og igjen og igjen...
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Den skal jeg kjøpe meg så fort jeg har råd! Ser desperat de få episodene jeg har igjen og igjen og igjen... ← hadde jeg vært i norge kunne jeg sendt deg fem sesonger, har alle på vanlig dvd. men så kom kjæresten min med hele bibelen, sukk. hihi
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Lost My name is earl galetixa eller hva den nå heter simpsons futurama snart har jeg L word vet jeg har fler. Men husker ikke alt nå
Nellie Cortado Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Hele sex and the city, the pink bible! I love it! ← Jeg også! Har til og med vært i New York og tatt "the sex and the city tour". Litt fan ja... Beste episoden er definitivt den når Charlotte og Harry blir sammen igjen etter bruddet. Jeg gråt som en liten unge!
Mini_me Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jeg har noen bokser med Buffy ...ellers er det skralt her...
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Jeg også! Har til og med vært i New York og tatt "the sex and the city tour". Litt fan ja... Beste episoden er definitivt den når Charlotte og Harry blir sammen igjen etter bruddet. Jeg gråt som en liten unge! ← ja, så de hadde sånn tour.. om jeg drar til new york og den går enda, så vi jeg nok ta den ja! uff, gråt mange ganger jeg iløpet av de siste to ukene... og beste sitatet må være når carrie sier "i wonder how happy they are" hihiihi, elsker måten hun sier det på! Syns det er så mange gode episoder jeg, at jeg klarer ikke finne favoritten...
Adhara Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 (endret) OooH! Jeg elsker TV-serier. :D Jeg har Buffy, Angel, Six feet under, Charmed ^_^ Endret 9. august 2006 av irrlys
Gjest Aethra Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Jeg har: Sex and the City - shoebox Ally McBeal Seinfeld Taken Nikolaj og Julie Krøniken Charmed (bare elsker den serien, merkelig nok... ) Og ønsker meg dessuten veldig: Nip/tuck The O.C. Er såååå herlig å ha tv-seriene på dvd synes jeg
Gjest uri Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Har bare Friends jeg. Har lyst på Angel og Kongen av Qeens
Anglofil Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 (endret) Disse tv-seriene har jeg på dvd (altså kjøpt); To the Manor Born - The Complete Box Set Three Up, Two Down - Series 1 & 2 The Good Life - The Complete Collection William and Mary - The Complete Collection Gilmore Girls: Complete Third Season Gilmore Girls: Complete Fourth Season Gilmore Girls: Complete Fifth Season Foyle's War Set 1 Foyle's War Set 2 Foyle's War - They Fought in the Fields/War of Nerves Foyle's War - The French Drop/Enemy Fire The Pretender: Season 1 The Pretender: Season 2 The Pretender: Season 3 The Pretender: Season 4 (bestilt) Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 1 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 2 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 3 (bestilt) C.S.I - Season 1 Part 1 C.S.I - Season 1 Part 2 C.S.I - Season 2 Part 1 C.S.I - Season 2 Part 2 C.S.I - The Complete Season 3 C.S.I - Season 4 Part 1 C.S.I - Season 4 Part 2 C.S.I - The Complete Season 5 That '70s Show: Season 1 That '70s Show: Season 2 That '70s Show: Season 3 The Irish R.M.: Series 1 The Irish R.M.: Series 2 The Irish R.M.: Series 3 The Canterbury Tales A Fine Romance - The Complete First Series A Fine Romance - The Complete Second Series Dawson's Creek 4 episoder Dawson's Creek - Complete Season 1 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 2 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 3 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 4 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 5 Box Set Dawson's Creek - Complete Season 6 Box Set Absolutely Fabulous Box Set: Series 1 - 4 Absolutely Fabulous - Series 5 Krøniken Serie 1 Hotell i Særklasse Serie 1 & 2 Wire in the Blood Series 1 Wire in the Blood Series 2 Cribb - Complete Series Box Set The Doris Day Show: Series 1 Box Set The Doris Day Show: Series 2 Box Set Just Good Friends: Series 1 & 2 The Pallisers: The Complete Series Yes Minister - Complete Series 1 - 3 Box Set Yes Prime Minister: Series 1 Yes Prime Minister: Series 2 Solo - TV Series Box Set - Series 1 & 2 As Time Goes By: Series 1 As Time Goes By: Series 2 As Time Goes By: Series 3 As Time Goes By: Series 4 As Time Goes By: Series 5 Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 Everybody Loves Raymond: Complete Series 2 Second Thoughts - Complete Series 1 Little House On The Prairie: Season 1 Doc Martin: Series 1 Doc Martin: Series 2 2000 Acres Of Sky - Complete Series 1 2000 Acres Of Sky - Complete Series 2 2000 Acres Of Sky - Complete Series 3 Valen TV Jul i Borettslaget I tillegg kommer disse mini-seriene; Pride and Prejudice (1985) (mini-serie) Pride & Prejudice (1995) (mini-serie) North and South (BBC mini-serie 2004) Tornefuglene (mini-serie) Shogun (mini-serie) Nord og sør Bok 1 (mini-serie) Anne of Green Gables (mini-serie) Anne of Green Gables: The Sequel (mini-serie) Anne of Green Gables: The Continuing Story (mini-serie) Emma (mini-serie) Mansfield Park (mini-serie) Sense & Sensebility (mini-serie) Middlemarch (mini-serie) Our Mutual Friend (mini-serie) War and Peace (mini-serie) Under the Greenwood Tree (mini-serie) The Norman Conquests (mini-serie) Mill On The Floss (mini-serie) Jane Eyre (1983) (mini-serie) Jane Eyre (mini-serie) Rosamunde Pilcher's Coming Home (mini-serie) Victoria & Albert (mini-serie) Jewels 1 (mini-serie) Jewels 2 (mini-serie) Lastet ned; A&E Season 4 That '70s Show Season 4-7 CSI: Las Vegas Season 6 Kjøpes i nærmere fremtid; CSI: Las Vegas Season 6 The Pretender: Season 4 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 4 As Time Goes By: Series 6 As Time Goes By: Series 7 As Time Goes By: Series 8 As Time Goes By: Series 9 A Fine Romance: Series 3 Little House On The Prairie - Season 2 Little House On The Prairie - Season 3 Little House On The Prairie - Season 4 Little House On The Prairie - Season 5 Little House On The Prairie - Season 6 Little House On The Prairie - Season 7 Little House On The Prairie - Season 8 Little House On The Prairie - Season 9 Gilmore Girls: Complete First Season Gilmore Girls: Complete Second Season Gilmore Girls: Complete Sixth Season That '70s Show: Season 4 That '70s Show: Season 5 Mvh Yvonne Endret 11. august 2006 av yvonne
Gjest Kermit Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 Tornefuglene (mini-serie) War and Peace (mini-serie) ← Det finnes en "oppfølger" til Tornefuglene som heter "de tapte årene". Ikke så bra som originalen, men det funker om det er hot prest man er ute etter. Er det Krig og Fred serien fra tidlig 80-tall du har? Den med Robert Mitchum?
Anglofil Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 (endret) Det finnes en "oppfølger" til Tornefuglene som heter "de tapte årene". Ikke så bra som originalen, men det funker om det er hot prest man er ute etter. Er det Krig og Fred serien fra tidlig 80-tall du har? Den med Robert Mitchum? ← Jepp, har tenkt å skaffe meg "De tapte årene". Nei, det er ikke Krig og fred-serien fra tidlig 80-tall. Serien er fra 1972 med Anthony Hopkins. Forresten; er det North and South (Nord og sør-serien) du mener fra tidlig 1980-tall? Den som handlet om den amerikanske borgerkrigen? Den har jeg første del av, bok 1. I tillegg har jeg en annen North and South mini-serie, av BBC, fra 2004, som er basert på Elizabeth Gaskells roman med samme navn. Er ikke samme serie som "Nord og sør" fra 1985. Mvh Yvonne Endret 10. august 2006 av yvonne
Bobeline Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 Ble litt småmisunnelig på yvonne her... Har selv bare såvidt begynt å bygge opp min samling... Så langt er det alle Simpsons sesongene CSI 1,2 og 3 sesong alle Smallville sesongene Futurama 1, 2, 3 og 4 sesong Hotell i Særklasse 1 og 2 That '70s Show 1 alle Scrubs sesongene alle Mash sesongene The Office 1 og 2 Blackadder 1, 2, 3 og 4 Absolutely Fabuluos 1, 2, 3 og 4 Under bestilling er; Greys Anatomy, flere av That '70s Show, CSI Miami og flere av CSI Las Vegas og sikkert mange flere når jeg kommer meg inn på amazon igjen...
Cherie Skrevet 10. august 2006 #18 Skrevet 10. august 2006 Ja, nå har jeg en tv-serie på dvd. Gilmoregilrs sesong 1,2 og 2 dumpet ned i postkassa i går.
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2006 #19 Skrevet 10. august 2006 Har du noen tv-serier paa dvd? Jeg har sex and the city, nip/tuck og the L word. Elsker alle 3! Du da? ← Alle elsker Raymond, Friends, Simpsons, Frasier, band of Brothers og så skal jeg ha Gilmore girls hvert øyeblikk.
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2006 #20 Skrevet 10. august 2006 Jeg vil ha Bundy... ← Åja, den har vi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå