Gå til innhold

hva er det kuleste du vet

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva mener du med "mellom bakkar og berg" på førerkortet?!? står det det på dem??

mange engelsktalende syns nok det er komisk at vi har steder i norge som heter Hell og Helvete

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva mener du med "mellom bakkar og berg" på førerkortet?!? står det det på dem??

mange engelsktalende syns nok det er komisk at vi har steder i norge som heter Hell og Helvete

Joda, "Mellom Bakkar og Berg" står faktisk i nederste høyre hjørne på baksiden av førerkortet. Med bitteliten skrift.

På jernbanestasjonen på Hell henger det et skilt hvor det står "Gods expedition Hell." :ler: Yndet fotoobjekt blant turister.

Gjest Gjest_jane how_*
Skrevet
Joda, "Mellom Bakkar og Berg" står faktisk i nederste høyre hjørne på baksiden av førerkortet. Med bitteliten skrift.

På jernbanestasjonen på Hell henger det et skilt hvor det står "Gods expedition Hell." :ler:  Yndet fotoobjekt blant turister.

Mellom bakker og berg står flere steder på førerkortet! I de rillene som går som bølger over forsiden av kortet, står strofer fra sangen, en i hver bølge.

Skrevet

nå har jeg og sambo saumfært førerkortet hans med lupe hvis vi hadde hatt en lupe, og ikke et eneste sted står det noe slikt!

Skrevet
Det er hvertfall bedre enn i Danmark. Der har de avgifter i hue og ræva. På alt skal de ha avgifter på bilen.

det har vi jo i norge også

Skrevet
Mellom bakker og berg står flere steder på førerkortet! I de rillene som går som bølger over forsiden av kortet, står strofer fra sangen, en i hver bølge.

Hm, det har jeg ikke sett. Får ta fram forstørrelsesglasset!

Gjest Fruktfat
Skrevet

joda, det står. tror det er de to første versene. og tror ikke lupe hjelper. du må vinkle det litt så lyset treffer på rett måte.

Skrevet

Det er vel bare på den nye typen førerkort det står. Det står to vers nederst i høyre hjørne på baksiden, i de bølgete rillene under gyldighetstiden på førerkort og type, og flere steder foran står deler av teksten flere steder.

Gjest Gjest_jane how_*
Skrevet
nå har jeg og sambo saumfært førerkortet hans med lupe hvis vi hadde hatt en lupe, og ikke et eneste sted står det noe slikt!

Dere burde hatt en lupe!

Skrevet
Det er vel bare på den nye typen førerkort det står. Det står to vers nederst i høyre hjørne på baksiden, i de bølgete rillene under gyldighetstiden på førerkort og type, og flere steder foran står deler av teksten flere steder.

Ikke rart jeg ikke fant det :ler: . Nå har jeg studert førerkortet fra alle kanter, men jeg har jo den gamle typen.

Skrevet
joda, det står. tror det er de to første versene. og tror ikke lupe hjelper. du må vinkle det litt så lyset treffer på rett måte.

Jo, jeg vet om de to versene, det var de enkeltordene jeg ikke visste om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...