Coronas Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg syns Strawberri Daiquiri er den beste *nam nam*
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 cosmo er det en cocktail? strawberry daiquiri er vanvittig god også
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Cosmopolitan er cocktail ja :smile:
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 cosmo then yum yum yum jeg vil ha en nå!
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Ja det hadde vært deilig med noen røde cocktails nå
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 ja søren. og her sitter jeg med en kjedelig øl.
La Luna Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Er Long Island Ice Tea cocktail? Den er isåfall den aller aller beste Ellers tar jo strawberry daiquiri en god annenplass
Pimbila Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 (endret) Muhitos (eh, vet ikke hvordan det skrives) og det er kanskje ikke cocktail? Mohito heter det Cosmopolitan - eller som en kollega av meg sa; Metropolitan Endret 9. august 2006 av Pimbila
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2006 ja søren. og her sitter jeg med en kjedelig øl. ← Isj og jeg har cola light juhuuu
brumma* Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Strawberri Daiquiri- ingen over, ingen ved siden.
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2006 Er Long Island Ice Tea cocktail? Den er isåfall den aller aller beste Ellers tar jo strawberry daiquiri en god annenplass ← Ja den er en cocktail. Mye alkohol i den
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2006 Muhitos (eh, vet ikke hvordan det skrives) og det er kanskje ikke cocktail? Mohito heter det Cosmopolitan - eller som en kollega av meg sa; Metropolitan ← Mojito er det ja :D Mye godt å velge mellom på øverste hylle hehe. Snart helg
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Ja den er en cocktail. Mye alkohol i den ← i alle fall i usa. i norge er det bare skit. helt omvendt på blandinga.
La Luna Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 i alle fall i usa. i norge er det bare skit. helt omvendt på blandinga. ← Sant! Glømte Mojito, er den ordentlig laga er den bedre enn strawberry daiquiri
Coronas Skrevet 9. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2006 i alle fall i usa. i norge er det bare skit. helt omvendt på blandinga. ← Man får bare skvip ute på byen i Norge. Max 4 cl. Lager heller gode cocktails hjemme og drikker rusbrus eller øl ute. Er ikke riktig ingredienser på mange utesteder i norges land heller. Smaker ikke noe godt det de lager.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #16 Skrevet 9. august 2006 Man får bare skvip ute på byen i Norge. Max 4 cl. Lager heller gode cocktails hjemme og drikker rusbrus eller øl ute. Er ikke riktig ingredienser på mange utesteder i norges land heller. Smaker ikke noe godt det de lager. ← very true. skal man ha en riktig drink i norge, må man lage den selv, eller flørte med bartendern hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå