Gjest Sorben Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg kjøpte det nyeste Costume bladet i går. Inne i det, var det avbildet en veldig fin pepitarutete/hundetann mønstrete blazer i fra H&M. Den var svart og hvit, med knapping helt opp. Den skal koste 398 kr. Har vært i kontakt med H&M nærmest her hvor jeg bor. Men de hadde ikke fått den. Så derfor lurer jeg. Har noen av dere sett denne jakka i noen av H&M butikkene enda?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hva med å se på internett eller i katalogen? Har ofte andre varer der enn i butikken.
ilona Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 H&M butikker har litt forskjellige profiler, og dermed litt forskjellig sortiment. Sikkert finnes det noen butikker med jakken din. kansje du spørr fra kundeservice via mail?
Zest Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Du skriver ikke hvor i landet du holder til, men jeg så den på HM i Westside-senteret i Bogstadveien i går.
Gjest Sorben Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Takk for hjelp! Jeg bor i nærheten av Gjøvik. Men brodern jobber i Oslo. Så da kan jeg jo få han til å stikke innom etter jobben, hvis de har fått de der. Skal ringe å høre først.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg så en av den på HM i Stavanger i dag. Modellen var utsvingt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå