helludu Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Heisan! Vi skal ha vennefest i etterkant av bryllupet, vi deler altså dagen i 2, den første delen med nærmeste familie og barn og neste delen med venner o.l. Vi ønsker da å ha en litt spennende bufet evt. koldtbord. Så om det er noen som sitter inne med en hobbykokk i magen å har noen bra tips om mengde mat, type mat etc, så vil jeg være evig taknemmelig Vi vil bli ca. 30stk den kvelden
helludu Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2006 Glemte å si at vi ønsker å lage mest mulig av maten selv Så et ferdig koldtbord med karbonade og skinke, er ikke det vi ser for oss hehe... Selv om det selvf. også er godt altså hehe....
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Som jeg har skrevet i en annen tråd her tidligere i dag er tapas supert til bryllup. Koltbord er litt kjedelig mener nå jeg, men tapas er litt mer spennende. Ser for meg at det kan passe bra til et litt yngre "publikum" som ved vennefest, men kanskje blir litt fremmed for den litt eldre garden. Om dere skal lage maten selv, kan du jo kanskje få noen venner itl å hjelpe til med å ta med en rett. Tapasoppskrifter skal være lett å oppdrive om man googler litt Tapas behøver heller ikke være så dyrt, da man kan unngå reker, røkelaks ol som er vanelig ved et koltbord, eks fisk, kjøttboller og flere typer salater, brød dipper og grønnskaker er nydelig.
helludu Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Ikke dumt det, det kan jo bli ganske så spennende og allsidig det, om alle hadde tatt med seg hver sin tapasrett Skal sjekke litt mer ang. det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå