mee mee Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 når har jeg bodd rett utenfor oslo i 2 år, til og med studert midt i oslo i et år. men jeg er enda ikke særlig kjent. nå er jeg lei karl johan kjede butikk shopping! noen som kan anbefale meg andre plasser i oslo å shoppe?
Millis Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 bogstadveien....nå kommer jo også Zara der. Ellers har de jo litt av hvert. Jeg liker Jacadi. Massse skjønne barneting!
Gjest HB Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Skovveien, Karenlyst på Skøyen, Aker Brygge og alle kjøpesenter utenfor sentrum (Sandvika Storsenter og CCVest vestover, Metro, Triaden og Strømmen storsenter østover) Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 bogstadveien....nå kommer jo også Zara der. Ellers har de jo litt av hvert. Jeg liker Jacadi. Massse skjønne barneting! ← Når åpner Zara?
Karamba Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Når åpner Zara? ← September er det siste jeg har hørt... Gleder meg!!
Millis Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Grunerløkka har jo og litt artige butikker. Koselig å gå der ihvertfall.
Christiane Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 (endret) Det er veldig mange forskjellige shoppingmuligheter. De aller fremste er vel som følgende. • Bogstadveien/Hegdehaugsveien, med kjekke butikker som Kamikaze Donna, Tiger of Sweden, Tatler, Voga etc. • Aker Brygge. Zenon, intet mer trenger å sies. • Skovveien. De har en del pent på Bruuns Bazaar. Ellers er det også ”Hassan og den dama”. De har av og til litt småfreshe saker. Så er det Atmosphere/Atmosfære. Det er litt spesielt der, men de har mye pent, og personalet er til å spise opp. • Stortingsgaten. Nærmere bestemt Ferner Jacobsen. Runden kan avvikles med en tur på Theatercafeen eller Frascati (sistnevnte er på Høyres Hus). • Paleet på Karl Johansgate. Det er primært Tatler jeg tenker på. Så er det alltids Steen og Strøm, lenger nede i veien. • Bygdø Allé. Spaser vestover fra Solli Plass, så kommer du til en hel del koselige butikker. Det er blandt annet noen skobutikker med et svært godt utvalg. Steder med helt greie shoppingmuligher. • CC Vest. • Grünerløkka. Steder som ikke er åpnet ennu, men som kommer. • Zara i Bogstadveien (som allerede er nevnt). • Louis Vuiton filialen som skal åpnes i Akersgaten. Endret 10. august 2006 av Christiane
Wonders Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Når åpner Zara? ← De har søkt om medarbeidere siden i fjor, og tiltredelsen av stillingen er ikke før i OKTOBER, så jeg regner med de åpner da, alltid forsinkelser... Akersgata har oxo Corso Como og Morgan. Jeg liker også Vika, ligger noen fine butikker der, som Mango... På vei ned til akerbrygge.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Grunerløkka har jo og litt artige butikker. Koselig å gå der ihvertfall. ← er med deg på den! Jeg finner stadig noe nytt her i området...
mee mee Skrevet 10. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2006 takk for tipsene! blir nok mye trasking på meg
Gjest Cathrin Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 Zara åpner 24 august. Datteren min har fått jobb der og har fra 1 aug. gått på kurs, er visst mye å sette seg inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå