Kykkelikokos Skrevet 14. august 2006 #21 Skrevet 14. august 2006 Jeg var i et bryllup i sommer hvor de giftet seg hos sorenskriveren. Da hadde bruden og brudgommen bunad den dagen. Dagen etter, på festen, hadde bruden brudekjole. Det ble spillt "brudemarsj" for henne og hun ble fulgt inn av faren sin. Meget vakkert. Jeg var faktisk litt overrasket over hvor rørende det var.
Gjest Anki Skrevet 14. august 2006 #22 Skrevet 14. august 2006 Hvis det var en nokså enkel brudekjole hadde jeg nok hatt den på meg i begge selskap. Hvis det var en skikkelig stor kjole med slep og slikt tror jeg ikke jeg hadde hatt den i selskapet. Samtidig er det jo kjekt å kunne kjøpe to nye nydelige kjoler!
Trampe Skrevet 14. august 2006 #23 Skrevet 14. august 2006 Før bryllupet mitt ville jeg nok svart som mange andre her - heldige du som får bruke kjolen din to ganger. Kjolen min er verdens vakreste, men det var et slit å gå med den en hel dag. Jeg gikk og bar på slepet i timesvis, og det var ganske tungt på slutten. Jeg vil fremdeles ha den på meg, prøve den og beundre den, men jeg ville ikke gått med den to dager på rad uansett hvor nydelig den er. Sier som Evelina, benytt anledningen til å kjøpe to kjoler. Sleskapskjolen kan du jo bruke flere ganger. Og du ser fort etter den første dagen om du vil ha på deg brudekjolen dagen etter også.
helludu Skrevet 20. august 2006 Forfatter #24 Skrevet 20. august 2006 HEisan! TAkk for mange flotte svar, bryllupet er ikke før neste sommer, så heldigvis har jeg en stund på å finne utav hva jeg skal gjøre hehe.. Men jeg heller litt mot å ha en litt enklere brudekjole, å ha den samme v/ begge anledninger. Har faktisk også sett på en vinrød brudekjole av alle ting, fallt litt for den men.... noen andre som har giftet seg i kjoler som ikke er hvite eller creme-farget o.l.? Å hva er deres mening om farge på kjolene?
Susan Sto Helit Skrevet 21. august 2006 #25 Skrevet 21. august 2006 Før bryllupet mitt ville jeg nok svart som mange andre her - heldige du som får bruke kjolen din to ganger. Kjolen min er verdens vakreste, men det var et slit å gå med den en hel dag. Jeg gikk og bar på slepet i timesvis, og det var ganske tungt på slutten. Jeg vil fremdeles ha den på meg, prøve den og beundre den, men jeg ville ikke gått med den to dager på rad uansett hvor nydelig den er. Sier som Evelina, benytt anledningen til å kjøpe to kjoler. Sleskapskjolen kan du jo bruke flere ganger. Og du ser fort etter den første dagen om du vil ha på deg brudekjolen dagen etter også. ← Hadde avtagbart slep jeg, og da jeg fikk av det var kjolen absolutt ingen hindring for å ha en herlig fest ut i de små nattetimer. Hadde nok gått for å kjøpt en brudekjole som kunne passe begge dagene, det er tross alt de eneste anledningene man får til å bruke denne kjolen man gjerne forelsker seg så veldig i! (Leter fortsatt etter en begrunnelse for hvorfor jeg ikke trenger å selge kjolen, men kan bruke masse lagringsplass på å beholde den!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå