mee mee Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 jeg har mørke lange hår på armene, og det har irritert meg nå i 20 år! , så tenkte kanskje å bleke det. noen som har prøvd det? hvor lenge holder det liksom?
Millis Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 hår på armene er jo ikke pent. Jeg FJERNER mine (og jeg har helt lyse) med hårfjerningskrem. Anbefaler deg det jeg.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg mener det motsatte av Millis! Hvis det ikke gjelder veldig lange, mørke hår da... Jeg synes hårløse armer på jenter ser like forferdelig ut som f.eks hårløse legger på gutter. Det sier vel sitt... Vet ikke hvor mye det koster å bleke dem, snakk med noen som driver med sånt. Eller så kan de klippes litt hvis de er veldig lange. Har man veldig mørkt hår så er det naturlig med mørke hår på armene, litt kraftige øyenbryn osv...
Gjest Lanyah Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg har ikke mye hår på armene, men de er mørke. Det eneste rådet jeg kan gi deg, er å gå ut i solen å "naturbleke" hårene..., om sommeren er mine hår på armene hvite...! Smør litt sitron på armene mens du er i solen òg?... Jeg gjør ikke det, men du kan nå prøve! Endret 13. august 2006 av Lanyah
mee mee Skrevet 13. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2006 hva med blekningsmiddel? noen som har prøvd det?
Ginen Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Ei venninne av meg tok masse sitronsaft på hårene på armene og gikk ut i sola. Da ble det gradvis lysere, uten at huden skades i nevneverdig grad. Kanskje det kan være verdt et forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå