Gå til innhold

Han er 13 år yngre enn meg..

Gjest "Gamla"

Anbefalte innlegg

Gjest "Gamla"

Vi arbeider på samme sted og treffes hver dag. Det har vært mange blikk og skjulte smil og det er vår lille lek i en travel hverdag.

Jeg fantaserer mye om han og jeg må innrømme at jeg er veldig betatt av han. Jeg er sikker på at han har det på samme måte.

Hva mener dere om dette? Bør jeg ligge unna eller kan jeg fortsette flørten i håp om at vi en dag ender i sengen sammen? Det er selvsagt det sistnevnte jeg ønsker, men så blir jeg så i tvil når jeg tenker på aldersforskjellen. Jeg må kanskje si at han er i midten av tjueårene og han er voksen for alderen.

Er jeg på barnerov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Så lenge han er voksen så ser jeg ikke noe problem i dette. Min kjæreste er 11 år eldre enn meg. Men da jo jeg som kvinne den yngste. Men jeg ser ikke problemet om det skal være omvendt. Kos deg vil jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Neida, dere er jo begge voksne mennesker :)

Du er IKKE på barnerov. Hvis begge har lyst på dette så hvorfor ikke? Begge er voksne mennesker. Tenk på hvor mange menn som treffer damer som er 13 år yngre enn seg, hvorfor skal det være så tabu andre veien?

Kjempemoro om det blir noe ut av dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere vennepar der dama er eldst. Både 10 og 12 år, går kjempebra :)

Ingen grunn til å henge seg opp i hva andre eventuelt måtte tenke. Er det riktig for dere, so go for it :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten det samme, og for meg er det utenkelig å bli sammen med eller flørte med en som er eldre enn meg. De tiltrekker meg bare ikke.

Så lenge han er voksen så er det jo ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...