Gjest m3 Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 svetter mye i ansiktet når jeg er stressa (det er jeg veldig ofte) spesielt på overleppa. Ikke mye lekkert! Har dere noen tips? på forhånd takk
Gjest m3 Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 ja, det er et poeng ..men det kommer tilbake like fort som det er borte
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg har akkurat det samme problemet. Aner ikke hva man kan gjøre med det.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Hva med å ta på litt pudder eller talkum? Ingen av delene synes i moderate mengder
Ladyen Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Kanskje folk flest svetter mye når de er stresset ? Kanskje er det ikke noe spesielt man kan gjøre for å få det til å stoppe ? Godta at man er som man er ? Ha tørkepapir klar i lomma/veska ? En Tissue-boks i nærheten av stress-stedet ?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Hva med og kjøpe t-shine control krem? Denne skal påføres under makeup og holdet ansiktet "tørt" hele dagen. Brukt det i flere år selv. De fleste store merker har en slik krem. F.eks. Shiseido,Biotherm,chanel og Clinique.. Spør på parfymeriet,disse kremene er meget vanlige.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 t-sonen er forresten der man svetter mest i ansiktet. panne,nese,overleppe og hake
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #9 Skrevet 23. august 2006 Det hjelper med aluminiumsklorid (Stop 24 e.l.) under armene, kanskje det hjelper på leppa også?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #10 Skrevet 23. august 2006 t-sonen er forresten der man svetter mest i ansiktet. panne,nese,overleppe og hake ← Det er vel neppe en T Men steder man svetter mye ja..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 De stedene jeg nevnte danner en T jo...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #12 Skrevet 23. august 2006 jeg svetter veldig mye på neseryggen, haka og i hårfestet når jeg blir varm. hvis det er noe som hjelper mot det må jeg ha det. nytter ikke å tørke og tørke, man blir jo litt sår og, og ser veldig ulekkert ut når man hele tiden må frem med tørkepapir etc. *hjelp*
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Les litt lenger opp så ser du at jeg anbefalte en krem for nettopp dette! Gå på ett parfymeri og forklar problemet(dette er IKKE flaut!) de vil hjelpe deg og finne riktig merke for din hud! Dette er ett kjipt problem,men SÅÅ lett og løse! Litt krem,og løspudder i lommen så er du klar
loffen Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Kanskje det hjelper å barbere bort barten?
SunAndMoon Skrevet 23. august 2006 #15 Skrevet 23. august 2006 Cosmica er en effektiv anti-svette roll-on til armene. som en annen bruker har skrevet, kanskje dette funker på overleppa? Cosmica har bedre effekt enn stop-24, fikk jeg høre fra apoteket når jeg kjøpte meg denne roll-on'en.. Den er forresten ganske så drøy. i begynnelsen brukte jeg den to ganger i uka..nå er det vel hver 14 dag osv.. hehe utrolig effektiv! jeg svetter forresten som en gris
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #16 Skrevet 23. august 2006 Må tilføye at dette er ett produkt som brukes av "alle". Hvordan tror dere at modellene som sprader fort opp og ned catwalken klarer og se så flawless ut,eller folk som opptrer på tv og synger/danser.alle blir svette og varme i ansiktet og noen har fetere hud enn andre,sånn er det bare
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #17 Skrevet 23. august 2006 Jeg ville personlig ikke brukt en deodorant i ansiktet. Jeg tror det blir alt for sterkt på så sart hud. Det vil nok slite veldig på huden i lengden også.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #18 Skrevet 24. august 2006 men bruker jeg fuktighetskrem i ansiktet blir det ti ganger værre... virker som kremen kommer "ut" igjen og blir enda mer svett, selv om jeg smurte kvelden før. må si jeg har alltid vært slik, men har blitt værre de senere årene. får spørre på parfymeri neste gang jeg får lønning. og jeg bruker ikke pudder el i ansiktet nettopp pga svetten.
lillesky Skrevet 24. august 2006 #19 Skrevet 24. august 2006 Jeg får svetteperler på overleppa, øyenbrynene og på nesa. Jeg har hørt at det hjelper å ikke bruke krem akkurat der.
Måneblomsten Skrevet 18. juli 2016 #20 Skrevet 18. juli 2016 Prøv Yerka. Kjøpes på bl.a. Cubus! Men ikke ha det f eks under armene rett etter barbering, da svir det som pokker... Men dog mer effektivt! da!😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå