Ephemera Skrevet 10. august 2006 #21 Skrevet 10. august 2006 Kjøp en egen badebalje. Det har vi i utgangspunktet tenkt å gjøre. Husker fra forrige gang, at jeg ikke var helt god i ryggen, og det å sitte bøyd var ikke helt komfortabelt. Det skal i så fall løses enkelt og greit denne gangen at pappaen står for all bading den første tiden til jeg er helt i form igjen. ← Ja, en egen badebalje blir løsningen Og som Furstina sier, så går det an å sette seg på gulvet ved baljen mens man bader babyen.
Engel Skrevet 10. august 2006 #22 Skrevet 10. august 2006 (endret) Vi har kommode fra Ikea med 3 store skuffer og stellematte på toppen, og løs badebalje. Har fungert kjempebra, og kostet minimalt. God plass i skuffene til bleier og klær og kluter og alt man trenger sånn at man har alt for hånden. Har aldri følt behov for å flytte kommoden, selv om den sto litt unna vasken. Det beste for barnet er uansett om man skyller dem under springen, og å bære barnet 2-3 m bort til vasken og tilbake er ikke noe problem. Endret 10. august 2006 av Engel
Gjest *Just-Me* Skrevet 10. august 2006 #23 Skrevet 10. august 2006 Det går an å bestille fra Ikea på postordre da. www.ikea.no Det koster litt i porto, men kanskje det lønner seg likevel? ← Ja, vet det. Koster 3000,- å få sendt varer fra ikea til meg. Det kan lønne seg visst man skal ha en god del da, eller går sammen med andre og kjøper. Men for en kommode og kansje litt småting blir det dyrt Har funnet vanlig kommode jeg vil ha, som blir fin i ettertid også. Så ordner jeg med stellematte og litt hyller/kurver på badet.
Ephemera Skrevet 10. august 2006 #24 Skrevet 10. august 2006 Oj, det var dyr porto, ja Da skjønner jeg godt at du går for en annen løsning. Det er jo egentlig bare en kommode med hylle over den fra Ikea også. Vi kommer til å bruke den som kommode på badet når stelleperioden er over.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #25 Skrevet 10. august 2006 Vi kjøpte kjøkkenunderskap med benkeplate og har løs stellematte oppå. Grooo
Ellisiv Skrevet 10. august 2006 #26 Skrevet 10. august 2006 Stellekommode på hjul med badekar i er bare tull spør du meg! Det er et av mine dårligste kjøp. Badekaret vokser babyen veldig fort ut av, og du får en mye finere (vanlig) kommode til en mye finere pris. Finere er det også med en vanlig kommode som du bare setter en stellematte oppå. Jeg skal ha det og en tummy tub. Jeg kjenner noe som har opplevd at hjula har sviktet, og det er jo direkte livsfarlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå