Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!!

Jeg har fulgt med på dette formuet en stund, og gledet meg til vi også skal bli prøvere. Og nå er vi endelig i gang. Hurra!! :klappe:

Jeg har veldig stabile sykluser og har antakelig eggløsning omkring den 19. august. IKM omkring 2. september. Noen som lurer på hva vi skal gjøre neste helg? :ler::ler:

Kanskje noen kan legge meg inn på den listen forresten? Jeg skal lære meg å gjøre det selv, men har ikke kommet så langt enda.

Ååååå - dette blir spennede :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så moro! Gratulerer som prøver.

Her har vi det koselig skjønner du :)

Og nå er du lagt til på septemberlista også ;)

Endret av Eeyore
Skrevet

Åh så gøy! :hoppe: Gratulerer og lykke til! Gleder meg så til vi skal begynne om et halvt års tid. Blir gøy å følge med på dere andre her inne så lenge. :)

Skrevet

Lykke til :)

Håper det klaffer fort!!!

Skrevet

Lykke til med prøvingen

Og kos dere til helgen ;)

Skrevet

Takk for det!!

Så gøy at vi er flere som skal begynne prøvingen nå! Det blir spennende å følge med! Jeg føler jo litt sånn skrekkblandet fryd, da.. Regner med at det er flere som kjenner igjen følelsen når man endelig bestemmer seg for å sette igang. Samboer'n er også litt elektrisk i forhold til dette :) Det er et stort ansvar osv. Men vi er så klare som man kan få blitt tror jeg. På tide å la ting gå sin gang ;)

Også trenger jeg noen tips fra dere erfarne der ute.. Jeg har begynt med folat denne måneden. Skulle selvsagt begynt tidligere, men det er bedre enn ikke noe.. eller? Videre har jeg sluttet å drikke. I hvert fall nesten. Tar et glass vin i helgen og sånn bare. Trener to dager i uka og tar "vitaplex alt i ett" hver dag. Prøver også å spise litt sunnere, men.. klarer ikke å gjennomføre det helt. Noe mer jeg må huske på? Er det noe jeg ikke må spise mens vi er prøvere (før graviditet)? Andre ting? :roll:

Skrevet

Jeg tror at det er lurt å prøve å leve normalt når man er prøver. Måtehold med alkohol og slutte å røyke kan aldri skade, men tror at det for noen kan bli litt stressende å være prøver dersom man hele tiden skal passe på med alt hva man foretar seg og spiser. Du har jo tross alt husket folat :)

Kos deg i tiden som prøver, og forsøk å slappe av :)

Skrevet

Hei pialita :)

Her har du en prøver til.....En spenende tid :)

Jeg har 2 flotte jenter på 11-13 år fra før,som jeg tror blir kjempeglade også hvis alt klaffer.

Fint at vi er flere her inne.Det kan jo bli spennende å høre om hverandre.Det er jo 11 år siden sist og intet svangerskap er likt...

Tror jeg er like forventningsfull nå som første gang,selv om jeg tar det mer med ro nå.

Klem :klem: Lykke til videre

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei Pialita,

Hvordan går det? Du skulle ha hatt mensen nå ikke sant?

Ble det noe denne gangen? :)

Skrevet

Hei Mrs N :vinke: Jeg har ikke fått mensen enda, men jeg testet negativt i går morges. Mulig jeg bare er litt sen. Har ikke fulgt med på syklusene mine så lenge, så det kan hende jeg ikke er så stabil på 28 dager som jeg trodde. Ellers så er jeg gravid :ler: Men jeg tør ikke tro på det enda :sjenert: Skal teste igjen i morgen.

Vi får følge med på hverandre! Hva tror du selv? Har du gravid-symptomer? Jeg synes jeg har alle symptomene på en gang, men de forsvant etter at jeg testet negativt i går :ler: Tror psyken spiller meg et puss!

Skrevet

Har noen symptomer selv, men vet jo aldri hva det kommer av ;)

Skal teste i helga om mensen ikke kommer om et par dager.

Blir spennende å se om du er gravid eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...