Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Ok, ikke skifte såler egentlig, bare de knottene under hælene. Har to par støvletter med plastknotter på hælene, og de holder jo omtrent to uker, så jeg vil skifte dem ut med gummi. Er det noen her som har peiling på hva det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter knotter i ett kjør på skoene mine, koster som oftest mellom 80 og 120 kroner.

Gjest Virvel
Skrevet

Det var ikke verst. Da skal de byttes så fort som mulig. :-D

Tusen takk!

Skrevet (endret)
Hvor får man gjort det?

Hos en skomaker vil jeg tro?

Endret av Latee
Skrevet

Disse "knottene" kalles da flikker. Å skifte flikker koster fra ca 100 og oppover, alt etter om helen er blitt slitt/ødelagt osv, hvor store de er osv. ;)

Skrevet

i oslo ligger en flink en i City passasjen i akersgata, billig og effektiv.

NÅR du flikker heler, be om GUMMI-FLIKK disse sitter bedre, klikker ikke når man går og er dempende. Ikke alle skomakere har disse.

Hold dere unna skomakeren i OSLOCITY!"!

OVERPRISA JÆ**L!

Skrevet

Jeg skifter alltid knotter på nye sko... De originale holder nesten aldri mer enn en tur ute på byen... Jeg har brukt den på Oslo City en del... De gjør en bra jobb... Men jeg skal ta en tur innom de dere foreslår neste gang:)

Skrevet (endret)

Ok, jeg var litt skeptisk til den på Oslo City, har vel fått det for meg at hvis de ikke bare driver med sko så kan de umulig vite hva de driver med. :sjenert: Hadde sett meg ut den i Akersgata.

Endret av Virvel
Skrevet

Jeg har brukt han på Youngstorget nede på torgplattingen. Flink, kjapp og koster ca 100 kroner.

Skrevet

Jau, da er det gjort. Det ble Oslo City likevel, det regnet så fælt så jeg gadd ikke å gå ut... :rodme: 139 per par, men de gjorde det omtrent mens jeg sto og så på, så det var i grunnen verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...