Gå til innhold

Gårsdagen!

Anbefalte innlegg

Gjest Har det bra om da'n!
Skrevet
:sove::dusje::sminkedokke::reise::herremann: :kys_2: :hjerter::danse::hoppe::klem: :kys_2: :kline::humpe: : :dusje::hjerte::hjerter::hjerter_rundt: :kys_2: :hoppe:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sove::dusje::reise: :klø: :sjokkert::plystre::rodme: :cry:

Slik var min dag i går..

Bra du har det så fint :) Ser festlig hett ut!

Skrevet

Har det hett ja! ;) Men så ut som du hadde en litt traurig dag i går Skybertine, håper du har det bedre i dag! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet
:sove::sove::sove: :icon_neutral: :eeeh: :icon_neutral: :eeeh: :icon_neutral: :sove: :icon_neutral: :eeeh: :icon_surprised: :fy_fy: :hår: :sjokkbla::sinna: :icon_neutral: :husarbeid::dusje: :klø: øløløløløløl
Skrevet (endret)

Tirsdag: :sove::kline::reise: *tlf-smiley* :hakeslepp::plystre::hoppe::reise: *spise-smiley* :husarbeid: :lese: *tlf-smiley* :hjerter::humpe::sove:

...the end...

Endret av Scorpina
Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Min dag:

:overrasket::forvirret::frustrert::tristbla::sjarmor::kjempesinna::grine: :cry: og nå :sove: ...helt utmattet....

Endret av Bianca
Skrevet

Til alle sammen; :kose::vinke:

Skrevet

Min dag igår:

K :sove::sjokkert: (hadde da forsovet meg) :icon_smile: :icon_razz: :kys_2: :humpe::reise::herremann::Gjesp::reise::kose::lol::hjertesmil: :kys_2: :lese: :troest::humpe: :-D

Skrevet (endret)

:sove::gape::herremann: (<--jobbsmiley) :husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid::husarbeid: :lese: :sove:

For en spennende dag. :ler:

Endret av Svart Katt
Skrevet

Hehe... denne var artig! Min dag:

:sove::dusje::kose: (alltid litt kosing om morgenen)

:husarbeid: :lese:(disse to stemmer vel ikke helt, men eneste jeg fant som kunne minne om jobb!)

:digge: :sprettoy:fant heller ingen for trening..

':hoho::humpe::hjerter_rundt: - tull og fjas og litt ekstra kos med min kjære..

:sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...