monja Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Er det noen her inne som har crocs? Om du har sånne - er du fornøyd? Jeg vurderer sterkt å kjøpe et par sånne for å bruke på jobben.
Gjest lillelou Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg har. Grønne. Og er veldig fornøyd med mine så langt. Veier ingenting,er supermyke og behagelige på-jeg blir ikke "gåen i beina" av å gå lenge med dem. Og ikke blir de klamme og ekle i varmen heller.Anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Nå var det to innlegg samtidig vedr crocs. Svarer på ditt jeg JA, jeg har crocs. Har to par. Et par sorte og et par kaki. Har brukt de sorte mest. De eneste skoene jeg har brukt i hele sommer. Bruker de på jobb og ellers. Til shorts, skjørt, kjole og jeans. Beste skoene jeg har hatt. Ikke sliten i bena eller klam etter en hel dag. Skulle gjerne hatt flere par også, men det begrenser seg. Syns i tillegg at de lyseblå, lyserosa, lilla, gule og de mørkeblå er kjempefine. Anbefaler CROCS til alle
Gjest Fruktfat Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 ja, jeg har rosa, sambo har hvite og grønne. han bruker sine på jobb og er superfornøyd! står mye i den andre crocs tråden og!
Gjest Fruktfat Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 (endret) dobbelt Endret 9. august 2006 av Fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå