L@dy Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg har hatt det en gang tidligere, ett program som jeg lastet ned til Pc`en og som gjorde at jeg kunne konventere word filer til Pdf. Men nå har jeg ny pc og jeg husker ikke hvilket program det var. Vet jeg fant det her inne på KG en gang. Supert om noen vet!
annemsk Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Adobe Acrobat eller noe i den duren? Det er det vi har i hvertfall....
Gjest Lea Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Adobe Acrobat (og Acrobat Destiller) er det beste, men det koster penger. Om du trenger et gratis alternativ, så fungerer CutePDF veldig fint på vanlige dokumenter. Programmet legges til som en vanlig skriver og er lett å bruke. Men filene blir ikke høyoppløselige. Lite innstillinger m.a.o.
L@dy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Om du trenger et gratis alternativ, så fungerer CutePDF veldig fint på vanlige dokumenter. ← Ja, det var dette programmet jeg tenkte på. Det fungere helt fint for mitt bruk. Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå