Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Inspirert av andre tråden under her....: Abonnerer du på grønnsaker? Får det deg til å spise mer grønt enn du vanligvis ville gjort? Er det lett å lage ting ut av de grønnsakene som blir levert?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Abonnerer du på grønnsaker? Ja Får det deg til å spise mer grønt enn du vanligvis ville gjort? Ja Er det lett å lage ting ut av de grønnsakene som blir levert? Ja, og det følger også med oppskrifter hver uke til inspirasjon.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg abonnerer gjennom www.altiboks.no. De leverer kun i Oslo og omegn, da.
Krista83 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Hva er priser på noe sånn? Mye dyrere enn i butikken?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Hva er priser på noe sånn? Mye dyrere enn i butikken? ← Det varierer ut fra hva du vil ha. Jeg betaler 400,- i måneden for en leveranse av frukt, grønt, kjøtt og egg. Gå inn på hjemmesiden, så står alternativer og priser der.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Noen som abonnerer i Stavangerområdet? ← Ja, abbonnerer herfra: http://www.hapet.no/
Coronas Skrevet 15. august 2006 #9 Skrevet 15. august 2006 Er det noe sånt i Tønsberg? Vi får fruktkurv på jobben, så den lurte jeg på å skaffe meg. Lurer fælt på om det bare er leveranse til bedrifter :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå