Gå til innhold

hvor stor er

Fremhevede innlegg

Skrevet

da mener jeg med hette og knott eller hva det kalles......?..........jeg kan samenligne min med nja.....rosin, liten drue eller peanøtt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..finner ikke min..trur den ligger under en hudfold..aldri sett at den er noe stor nei..mer en slags "kant". :)

Gjest gjest1
Skrevet

Min er en delt kant :overrasket: Har lurt på dette lenge, skal den være så ujevn, eller har jeg to klitter?

MVH Mutantmus

(ja jeg er seriøs)

Skrevet

bittebitteliten :) kanskje 2 mm eller noe sånt.den ligger under en hette.men det er ikke størrelsen det kommer an på skjønner du ;)

Skrevet
Min er en delt kant :overrasket: Har lurt på dette lenge, skal den være så ujevn, eller har jeg to klitter?

MVH Mutantmus

(ja jeg er seriøs)

kant?.....ikke liten kul, eller riskorn...eller sånn?...hmmm...har vel halv ert under folden jeg :sjenert:

Skrevet
bittebitteliten :) kanskje 2 mm eller noe sånt.den ligger under en hette.men det er ikke størrelsen det kommer an på skjønner du ;)

:overrasket: to mm?....finner du den da? :sjenert: ...

Skrevet

Med hette? Tja, siden "hetta" er det eneste synlige vet jeg ikke helt hva jeg skal si (jeg som startet "vis meg din klitt"-tråden). Hetta er jo en forholdsvis stor hudfold, klitten ligger gjemt i undergrunnen.

Skrevet
hmm..finner ikke min..trur den ligger under en hudfold..aldri sett at den er noe stor nei..mer en slags "kant". :)

klitten ligger underhudfolden, og hvis du trekker tibake den er det 100 ganger mer følsomt ;)

Skrevet
klitten ligger underhudfolden, og hvis du trekker tibake den er det 100 ganger mer følsomt ;)

Men hva når hudfolden er for trang? :(

Skrevet

Dette var et rart spørsmål. Har aldri tenkt over kliten egentlig. Og jeg har heller ikke sammenlignet det med noe før. Den bare er der liksom. Og jeg bare nyter den.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Spurte elsklingen, han sa at når jeg er opphisset er den ca like stor som en chasewnøtt :rodme: Til vanlig er den kanskje like stor som en peanøtt...

Men dere, på det meste vokser faktisk klitoris 4-5 cm ved opphisselse.. :)

Gjest lightswitch
Skrevet

Jeg synes det er litt skremmende at flere jenter her faktisk knapt vet hvor klitten sin er...

Skrevet

Og jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne min med. Noen ganger er den omtrent borte, andre ganger er den nesten sjokkerende stor. Har fått litt hakeslepp ett par ganger, blir litt sånn "hva i all svarten er det som plutselig har vokst ut på kroppen min?"

Gjest Lompa i.i.
Skrevet

Hmmm, vet bare at min er bitteliten, ser den faktisk ikke selv engang. Etter disse klitt-trådene deres prøvde jeg å finne den selv. Gubben finner den, skjønt den går vel knapt under betegnelsen riskorn... :tristbla: Lurer på , som d`arc, om ikke hudfolden er for trang til at den kommer ordentlig frem. Men det må jo evt kunne gå an å få sjekket og få gjort noe med? menn får jo fjernet for trang forhud, ikke sant?

herregud, så mye rart dere får meg til å gruble på... :ler:

Er det forresten noen som noengang har prøvd det der med å smøre mentolatum eller lignende på klitten for å øke følsomheten? har hørt tips om det (TROR det stod ett eller annet sted på erotikknett), men har aldri turt å prøve....

Skrevet

Selve klitten min er vel ikke så stor, men den hetta den ligger "inni" er ganske stor. Har aldri hatt noen probelmer med å finne den.

Skrevet

Idiotisk tråd. Jeg tror aldri jeg har hatt sex med en kvinne/jente som ikke har hatt en tydeli/synlig klitoris øverst i sprekken.

Gjest Major77
Skrevet

Er selv litt i sjokk her jeg sitter. Trodde alle (hvertfall jentene) hadde et eller annen forhold til en klitt. Men uansett størrelse, så er den en fiiiin ting:) Selv liker jeg store klitter, store lepper osv... Men for all del. Samboeren min har den minste klitten jeg har befølt. Men det spiller jo ingen rolle. Den virker. Og den virker godt;) Liten, hard og følsom. Reaksjonene kommer så snart jeg suger den inn... Så jenter, ta frem et speil, åpne opp og bli kjent med kropen Deres. Det var vel noe slikt skolefrøken sa en gang på ungdomsskolen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...