Gjest Odense Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har en slunken lommebok etter sommeren, så jeg lurer på hvor jeg sparer mest penger på å kjøpe dette kameraet, på butikk eller nettet? Har surfet litt rundt, men har ikke funnet så store prisforsjeller..
Tante T Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hvis du hadde søkt på "prisguide" her på KG, så hadde du muligens funnet dette
Krista83 Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 slunken lommebok og kjøpe kemara til 4000,- Jaja...
Gjest Kitz Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Du kan vel også søke på www.kelkoo.no, men får vel muligens opp samme alternativene som vist overfor.
gard Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Hei Du må sjekke litt rundt. Da jeg skulle kjøpe en Ipod mini for noen måneder siden tenkte jeg at det sikkert var billigst å kjøpe på en online butikk. Men det endte opp med at jeg kjøpte på Elkjøp for det var der det var billigst. Så sjekk rundt for å finne billigste alternativ :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå