Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg reiser på ferie om 3 dager (lørdag) og har fylt ut ei bestillingsliste som man leverer til flyvertinnene på utreisen, så man får varene på hjemreisen. Typen min sølte nettopp kaffe på begge listene som fulgte med katalogen. De er rimelig uleselige nå, dessuten skal de jo leses av ei maskin... Nå er den i søpla. Går det an å få tak i ny liste på flyplassen (Trondheim Lufthavn)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Da vi var på ferie i sommer bestilte vi taxfree til hjemreisen på nettet. Jeg ville jo tro at det går an for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Da vi var på ferie i sommer bestilte vi taxfree til hjemreisen på nettet. Jeg ville jo tro at det går an for deg også. Men det stod "Vi må ha bestillingen din senest 5 arbeidsdager før avreise." på det arket med internett adresse, telefonnummer osv. Men jeg kan jo alltids ta en titt på nettstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Så lenge du har tenkt å bestille til hjemreisen, så kan jeg ikke tro at det skulle være noe problem at du er litt sent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Skulle ikke tro det nei, spesielt siden man kan levere lista den dagen man reiser fra Norge. Men det er vel en grunn til at den tidsfristen står. For å være på den sikre siden så skulle jeg visst om det går an å få en ny bestillingsliste. Noen som vet? Er vel for sent å sende mail nå og få de til å sende liste i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje det går ann å printe ut lista fra nettet? Ellers pleier de jo å dele ut nye lister på flyreisen, slik at man kan bestille varer til hjemreisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Ellers pleier de jo å dele ut nye lister på flyreisen, slik at man kan bestille varer til hjemreisen. De gjør det? Så flott, da er jo problemet løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 Jada, du får alltid katalog og nye lister på flyet. De vil jo ikke gå glipp av muligheten til å tjene ekstra kroner på deg vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Del Skrevet 9. august 2006 De gjør det? Så flott, da er jo problemet løst! Tror ikke du bør satse på det! Jeg kan ikke huske å ha fått katalog på turen til et sted. Mulig jeg så i en på tur tilbake fra ferie e ngang, men da var dte jo for seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 10. august 2006 #10 Del Skrevet 10. august 2006 du får nye lister på flyet, så det er ikke noe problem. 5 dagersregelen gjelder fordi du ofte bestiller til utreisen også på samme skjema. men du kan nok sikkert henta ut snytt kjema på nettet ja. eller: 1. du kan dra innom charterselskapet du reiser med. tidligere hadde de iallefall kataloger liggende hos seg. Når du reiser på restplass f.eks så får du jo ikke katalog i posten fordi du betsiller kun få dager før, og da har jeg henta hos Ving som jeg har pleid å reise med. 2. du kan bare ta en kopi av dem med kaffesøl ??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 11. august 2006 #11 Del Skrevet 11. august 2006 Eller ringe de og få de til å fakse over/sende på mail så du kan printe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 11. august 2006 #12 Del Skrevet 11. august 2006 Hvorfor fylle ut skjema og få taxfreevarene på flyet i stedet for å handle selv i taxfreebutikken? Det enkleste er da å handle i taxfreebutikken når man kommer hjem. Dessuten er vel ofte disse butikkene billigere enn charterselskapene sine lister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #13 Del Skrevet 11. august 2006 Hvorfor fylle ut skjema og få taxfreevarene på flyet i stedet for å handle selv i taxfreebutikken? Det enkleste er da å handle i taxfreebutikken når man kommer hjem. Dessuten er vel ofte disse butikkene billigere enn charterselskapene sine lister? Men det er ikke alltid greit å vite om butikken selger alt man vil ha. Og når jeg kommer til flyplassen, så vil i hvert fall jeg hente bagasjen min fortest mulig og komme meg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. august 2006 #14 Del Skrevet 13. august 2006 Mytravel har vel som garanti at de skal være billigst på tax-free Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå