Gjest Bertine Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hei! Noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan finne noen fine, sorte støvletter som er vide nok i leggen? Er ikke kjempe brei over leggen, men vil gjerne kunne ha jeansene mine nedi støvlettene.. Har sett på bianco (litt for dyre) og dna, men de er ikke vide nok.. Så tar imot tips med stooor takk!
Gjest mariQua Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 De fleste støvletter kan man jo blokke ut?
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg har ikke spesielt vide legger, men kjøpte meg svarte støveletter for noen dager siden. Det var i hvert fall masse å velge i butikkene, og helt sikkert noe som vil passe deg også. Flere av de jeg så hadde sånn skjult strikk så de vider seg ekstra ut. Jeg kjøpte mine på Bianco, og der hadde de mange å velge mellom. Var også innom DNA, og det fantes nå endel der også, men ikke så mange svarte. Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 P.S. De jeg kjøpte prøvde jeg med skjørt og bare legger. De satt som et skudd, og jeg var redd jeg ikke skulle få jeans nedi, men det viste seg å ikke være noe problem i det hele tatt.
Gjest Virvel Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Det er jo massevis av vide støvletter i butikkene nå, slike som er beregnet på å ha buksene nedi, altså. Jeg vil ikke ha sånne, så jeg finner selvsagt bare det... (Eller mente du kanskje vanlige ettersittende støvletter, bare at de skal være vide nok til å ha buksene nedi? :klø: )
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Jeg kjøpte i hvert fall ettersittende støveletter, som man også kan ha buksene nedi.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Oki! Må visst ut å tråle butikkene igjen! Var bare en snar tur innom noen butikker i forigårs, så trenger vel litt bedre tid til å se igjennom alle .. Tusen takk for svar ! B
Gjest Kitz Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Støvletter i skinn blokker man ut. ← Er da også helt så foretrekke at det ikke er glidelås i. Skinnstøvletter kan faktisk også sys ut, men det er vel sjeldent noen tar det steget. Det koster en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå