Gå til innhold

Frisør på den store dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det å ordne seg hos frisør på den store dagen? Da mener jeg hår (oppsats, tiara, slør...), sminke, hjelp med påkleding og prøvetime.

Jeg har spurt en frisør i Østfold da det er der jeg gifter meg. De tok ca. 2000kr for alt, inkl. prøvetime. Er dette en "vanlig" pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frisørene jeg har snakket med tar ca 800kr timen, og regner med ca 3 timer. Det er uten sminke, så jeg vil si du får en god pris.

Skrevet

Tusen takk :)

Det hadde vært interessant å høre hva de tar i Oslo. Jeg bor i Oslo, men jeg reiser "hjem" til Østfold for å klippe meg. Der er det halv pris av det et koster her. Det er litt derfor jeg lurer også.

Noen flere?

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

I de salongene jeg snakket med i Stavanger tok de alt fra 1800-2500kr for frisyre og make-up. Det kom selvfølgelig ann på hvilken salong du valgte (om den er kjent osv) og hvaslags frisyre og make-up du valgte.

milla

Skrevet
Tusen takk  :)

Det hadde vært interessant å høre hva de tar i Oslo. Jeg bor i Oslo, men jeg reiser "hjem" til Østfold for å klippe meg. Der er det halv pris av det et koster her. Det er litt derfor jeg lurer også.

Noen flere?

Jeg kunne kanskje nevnt at disse var i Oslo/ Asker /Bærum-området.. :) Jeg studerer bare i Trondheim, men kommer til å gifte meg på østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...