Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hvor mye koster det å ordne seg hos frisør på den store dagen? Da mener jeg hår (oppsats, tiara, slør...), sminke, hjelp med påkleding og prøvetime. Jeg har spurt en frisør i Østfold da det er der jeg gifter meg. De tok ca. 2000kr for alt, inkl. prøvetime. Er dette en "vanlig" pris?
flickan Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 frisørene jeg har snakket med tar ca 800kr timen, og regner med ca 3 timer. Det er uten sminke, så jeg vil si du får en god pris.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Tusen takk Det hadde vært interessant å høre hva de tar i Oslo. Jeg bor i Oslo, men jeg reiser "hjem" til Østfold for å klippe meg. Der er det halv pris av det et koster her. Det er litt derfor jeg lurer også. Noen flere?
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 I de salongene jeg snakket med i Stavanger tok de alt fra 1800-2500kr for frisyre og make-up. Det kom selvfølgelig ann på hvilken salong du valgte (om den er kjent osv) og hvaslags frisyre og make-up du valgte. milla
flickan Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Tusen takk Det hadde vært interessant å høre hva de tar i Oslo. Jeg bor i Oslo, men jeg reiser "hjem" til Østfold for å klippe meg. Der er det halv pris av det et koster her. Det er litt derfor jeg lurer også. Noen flere? ← Jeg kunne kanskje nevnt at disse var i Oslo/ Asker /Bærum-området.. Jeg studerer bare i Trondheim, men kommer til å gifte meg på østlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå