Gå til innhold

Blodig snørr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært forkjøla for 1,5 uke siden. Forstatt snørrete, men ikke så mye. Har ikke snytt meg noe særlig de siste dagene. Plutselig gjør det vondt i bihulene og det renner blod fra nesa. Har gjort det konstant i 2 dager nå. Først brunt og så rødt. Litt ut så jeg må snyte meg og litt "bakover" (ned i halsen).

Vil si at almentilstanden er bra, men jeg tar stadig smertestillende.

Er det greit, eller burde jeg ringe legen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har du brukt nesespray? i såfall kan det være grunne til at snørret blir blodig. Nesespray otrivin ol sliter veldig på slimhinnene og de blir tynnere og såre.

Skrevet

Nei, lite nesespray. 2-3 dager for 1,5 uke siden, ingenting siden (før i går da jeg tenkte det ville løse opp og få vekk blodsnørret).

Skrevet

kanskje noe galt med bihulene? har du vondt i hodet?

Skrevet
kanskje noe galt med bihulene? har du vondt i hodet?

Nja, nei. Ikke sånn bihulevondt som jeg er vant med å ha. Men det sprenger rundt den ene øyet og i panna (på den siden som nesa renner blod).

Skrevet (endret)

litt lurt å dra til legen tror jeg, hvis det ikke gir seg i løpet av en dag.

Endret av mee mee
Skrevet
Nja, nei. Ikke sånn bihulevondt som jeg er vant med å ha. Men det sprenger rundt den ene øyet og i panna (på den siden som nesa renner blod).

Betennelse i pannebihulene?

Skrevet

Ikke uvanlig at det kommer blod i snørret når du får "trykk" i bihulene - slik du beskriver i panne, rundt/bak øyet. Dette snørret "sprenger" i buhulene slik at små blokar brister og blod kommer ut med snørret.

Hender gjerne mot slutten av en forkjølelse..og er ikke farlig.

Gjest bente85
Skrevet

Det kan bare være det også, at det er litt tett i nesen, og litt tørre slimhinner, så derfor du blør.

Saltvannspray for nesen er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...