Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Og tips til butikker? (og hvor de ligger da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om så mange spesielle danske merker som ikke finnes i norge, men jeg har shoppet (altfor) mye i København de siste par årene, så jeg tillater meg å svare allikevel..

Bruuns Bazar finnes i Norge, men de har veldig mye hyggeligere priser i Køben. Butikken finnes i en sidegate til Købmagergade (som er den gaten som går rett opp fra Høibro plass og krysser strøget), tror muligens den heter kronprinsesgade. I samme gate finner du Stig P, som er min absolutte favorittbutikk i Køben. Pede og Stoffer i Klosterstræde er også en knallbra butikk. Ellers er Friis & Co mye billigere i Køben, og det samme med Dyrberg/Kern og Pilgrim. De tre siste merkene finner du greit utvalg av på Illum (kjøpesenteret midt i Strøget).

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tja, nå vet jeg ikke akkurat hva du er ute etter? (Klær? Forbruksvarer? Noe annet?)

- DVDer er billigere i Danmark enn i Norge. Stikk innom Fona.

- Ellers kan du stikke innom Matas å se på kroppspleieprodukter - de har mye gode saker som man ikke får tak i i Norge. Sterke C-vitaminer, og andre sterke vitaminpiller er også et must fra Matas.

- Når det gjelder klær, går det mye i de samme plaggene og samme kjedene som i Norge, og prisene er ca de samme.

Skrevet
Tja, nå vet jeg ikke akkurat hva du er ute etter? (Klær? Forbruksvarer? Noe annet?)

- DVDer er billigere i Danmark enn i Norge. Stikk innom Fona.

- Ellers kan du stikke innom Matas å se på kroppspleieprodukter - de har mye gode saker som man ikke får tak i i Norge. Sterke C-vitaminer, og andre sterke vitaminpiller er også et must fra Matas.

- Når det gjelder klær, går det mye i de samme plaggene og samme kjedene som i Norge, og prisene er ca de samme.

Jeg er åpen for det meste jeg.

Men hva bruker du de sterke vitaminpillene til?

Skrevet

Vaske vinduer med? :hoho:

Skrevet

Er med på Zara! Mye fine jakker der i København :)

Skrevet

så at de hadde en undertøysforretning i Illum kjøpesenter som førte bla Freya. Da kanskje det er håp om å finne BH er som STØTTER også i 65 D?? Aldri prøvd slike bher, men har drevet å sydd inn 75 c bher fra lindex..noe som ikke er så utrolig behagelig.

Skrevet
Becca cosmetics.....

Leste at Beccas kremrouge ble best i test i et eller annet blad! Er litt nysgjerrig på det merket. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Personlig bruker jeg bare sterke c-vitaminpiller, og jeg tar en hver dag forebyggende mot sykdom/forkjølelse i vinterhalvåret. Tar jeg vanlige må jeg ta 3-4 for at jeg merker noe til det.

Og så tar jeg et par stykker et par ganger daglig når jeg merker forkjølelsen komme for å kurere den før den setter inn for fullt. Blir fort dårlig i magen hvis man tar for mange av de milde norske.

Skrevet

Sjokoladepålegg i plater. Kommer i 2-pack (gul eske) med klistremerke utenpå. Koster ca. 20,- pr dob.pakke.

Skrevet

jeg kjøper alltid vitamintabletter når jeg er i køben/danmark. mye billigere der enn hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...