Millis Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Noen tips? Og tips til butikker? (og hvor de ligger da..)
Hilde Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg vet egentlig ikke om så mange spesielle danske merker som ikke finnes i norge, men jeg har shoppet (altfor) mye i København de siste par årene, så jeg tillater meg å svare allikevel.. Bruuns Bazar finnes i Norge, men de har veldig mye hyggeligere priser i Køben. Butikken finnes i en sidegate til Købmagergade (som er den gaten som går rett opp fra Høibro plass og krysser strøget), tror muligens den heter kronprinsesgade. I samme gate finner du Stig P, som er min absolutte favorittbutikk i Køben. Pede og Stoffer i Klosterstræde er også en knallbra butikk. Ellers er Friis & Co mye billigere i Køben, og det samme med Dyrberg/Kern og Pilgrim. De tre siste merkene finner du greit utvalg av på Illum (kjøpesenteret midt i Strøget).
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Tja, nå vet jeg ikke akkurat hva du er ute etter? (Klær? Forbruksvarer? Noe annet?) - DVDer er billigere i Danmark enn i Norge. Stikk innom Fona. - Ellers kan du stikke innom Matas å se på kroppspleieprodukter - de har mye gode saker som man ikke får tak i i Norge. Sterke C-vitaminer, og andre sterke vitaminpiller er også et must fra Matas. - Når det gjelder klær, går det mye i de samme plaggene og samme kjedene som i Norge, og prisene er ca de samme.
Millis Skrevet 9. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2006 Tja, nå vet jeg ikke akkurat hva du er ute etter? (Klær? Forbruksvarer? Noe annet?) - DVDer er billigere i Danmark enn i Norge. Stikk innom Fona. - Ellers kan du stikke innom Matas å se på kroppspleieprodukter - de har mye gode saker som man ikke får tak i i Norge. Sterke C-vitaminer, og andre sterke vitaminpiller er også et must fra Matas. - Når det gjelder klær, går det mye i de samme plaggene og samme kjedene som i Norge, og prisene er ca de samme. ← Jeg er åpen for det meste jeg. Men hva bruker du de sterke vitaminpillene til?
Spirito Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Jeg er åpen for det meste jeg. Men hva bruker du de sterke vitaminpillene til? ← Vaske vinduer med?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Er med på Zara! Mye fine jakker der i København
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Her er link til en bra shoppingguide for København (artikkelen er på svensk by the way) : http://veckorevyn.com/mode_shopping/shoppi...amn06/index.xml Kanskje du får noen tips der?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Her er link til en bra shoppingguide for København (artikkelen er på svensk by the way) : http://veckorevyn.com/mode_shopping/shoppi...amn06/index.xml Kanskje du får noen tips der? ← Jeg synes det var en bra guide!
Millis Skrevet 9. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2006 så at de hadde en undertøysforretning i Illum kjøpesenter som førte bla Freya. Da kanskje det er håp om å finne BH er som STØTTER også i 65 D?? Aldri prøvd slike bher, men har drevet å sydd inn 75 c bher fra lindex..noe som ikke er så utrolig behagelig.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Becca cosmetics..... ← Leste at Beccas kremrouge ble best i test i et eller annet blad! Er litt nysgjerrig på det merket.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 Jeg er åpen for det meste jeg. Men hva bruker du de sterke vitaminpillene til? ← Personlig bruker jeg bare sterke c-vitaminpiller, og jeg tar en hver dag forebyggende mot sykdom/forkjølelse i vinterhalvåret. Tar jeg vanlige må jeg ta 3-4 for at jeg merker noe til det. Og så tar jeg et par stykker et par ganger daglig når jeg merker forkjølelsen komme for å kurere den før den setter inn for fullt. Blir fort dårlig i magen hvis man tar for mange av de milde norske.
Titti72 Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 Sjokoladepålegg i plater. Kommer i 2-pack (gul eske) med klistremerke utenpå. Koster ca. 20,- pr dob.pakke.
LadyInRed Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 jeg kjøper alltid vitamintabletter når jeg er i køben/danmark. mye billigere der enn hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå