Nala Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Vi skal male alt av lister og karmer når vi bytter bolig om litt. Men så lurer jeg på hva dere ville gjort med foringene på vinduene, malt eller byttet? Så nettopp et hus hvor de hadde byttet foringene og fått satt inn ferdigfabrikerte foringer i hvitt. Kjempeflott! Jeg innbiller meg at det må være mer slitesterkt enn malte foringer. Vi har i alle fall fått en del hakk på foringene vi har malt her vi bor nå. Men nå skal det nevnes at vi skal ha en maler til å gjøre malejobben da, han får garantert et bedre resultat enn det vi fikk her hjemme. Han skulle regne tilbud både med og uten maling av foringene. Hva hadde du valgt?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Er det nytt hus? Da ville jeg valgt hvite foringer. Er det gammelt hus tror jeg ikke jeg hadde byttet vindusforinger, det ville jeg ventet med til jeg måtte skifte vinduer. Jeg hadde derfor vasket, slipt, hatt på kvistlakk, grunnet, sparklet, slipt, evt sparklet igjen og slipt, grunnet over sparkelen og malt to toppstrøk. Mye arbeid, men allikevel så tror jeg at jeg hadde gjort det. Mvh Dingo
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ps. Fortell oss hvordan det går da... Mvh Dingo
Nala Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Takk for svar, Dingo Huset er bygd i 2002, så det er ikke så gammelt da. De fleste valgte jo hvite lister, karmer og foringer på den tida, så det irriterer meg at de som bygde dette huset ikke gjorde det. Så mye enklere det hadde vært da. Men men, vi får høre hva maleren sier og hvilket tilbud han kan gi oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå