Gå til innhold

Ford Mustang?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei!

Jeg valgte å legge dette emnet inn her siden det ikke passet så mange andre steder, tror jeg da :) Jeg vurderer å kjøpe mej ny bil og har veldig lyst å kjøpe en Ford Mustang. Er det noen som har hatt en slik eller kjenner noen som har hatt det, som vet fordeler og ulemper med denne type bil?

På forhand takk til alle som svarer :)

Skrevet

Hei

Jeg har bare litt erfaring med denne bilen...jeg leide en knallgul Mustang cabriolet da jeg var i USA for et par år siden og det var deilig å suse rundt med vind i håret :) Jeg synes Mustang er en kul bil...ulempen er at amerikanske bilder har en tendens til å bli veldig dyre i Norge....se på finn.no så vil du se at de kommer fort opp i 500-600 hundre tusen.

Skrevet
:reise: Åh, jeg vil også ha! Rød Mustang cabriolet :reise:
Skrevet

Snakker vi ny som i 2006 modell ny... eller ny for deg?

For jeg liker de gamle.

Ford Mustang fastback

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Har tenkt ny for meg ja, og ikke av de nyere modellene. Synes Ford mustang, 60-talls modellene er veldig lekre. Jeg har ikke barn, så sikkerhet blir jo bare for meg og evnt. hvis det er passasjerer med.

Har sett litt på finn.no og der er endel slike typer biler, men greit å få litt innblikk i hvordan bil-typen er.

Tusen takk for svar så langt :)

Skrevet

Jenteforum ja :forvirret:

En 1967 Ford Mustang Fastback som du prater om uten å vite det koster ca 100.000,- her i norge nå. De er blitt populære. For et par år siden kostet de 50.000,-

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg har sjekket ut en ford mustang fastback 65-modell og den koster rundt 150 000 kroner. Om dette er dyrt eller billig er hvordan man ser på det selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...