Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Hei! Jeg er hjemme i sommerferien og har kjøpt meg medlemskort på det lokale treningssenteret. De åpnet i august i fjor, og er fremdeles i en innkjøringsperiode. Fordi det var lite folk der i slutten av juni, bestemte de seg for å holde stengt lørdager. Planen var egentlig å ha åpentfra 10-12, steng på søndager. På grunn av dette hadde de ikke åpent lørdagene i juli. Tenkte jeg skulle trene på lørdager i august, fordi det ikke alltid passer å trene på alle ukedagene. Da det ikke var folk der første lørdagen i august, bestemte de seg for å holde helgestengt hele august også. De har ikke har ikke hatt noe oppslag om dette i forkant. Har de rett til bare plutselig å innskrenke åpningstidene på denne måten? Jeg får jo da ikke den tjenesten jeg har betalt for.
Gjest Elfrida Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Du har sikkert skrevet under på en avtale da du ble medlem. Sjekk den og se om det står noe der om endringer i åpningstidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå