Gå til innhold

hvilken espressomaskin har du

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har blitt helt hekta på kaffe i sommer. Har tidligere bare drukket noe kaffe hjemme, og har du brukt min Bialetti kanne. Men nå må jeg ha kaffe hver dag, og helst flere ganger til dagen. Så vurderer å kjøpe meg en espressomaskin.

Har lest diverse forbrukertester, og funnet ut at Gaggia alltid kommer bra ut i test. Men hadde vært fint å høre hvilken maskin DU har og om du er fornøyd med den, for jeg tar et endelig valg.

Har egentlig ikke lyst å bruke masse penger på det siden jeg er student og ikke noen rik dame for tida, men innser at jeg nok ikke bør kjøpe billigste variant for å få riktig god kaffe. Men et must er iallefall at maskinen må kunne brukes på både vanlig espresso og pods, og at den har steamer-funksjon.

Endret av LadyInRed
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har Gaggia Classic og er superfornøyd med den. Har også erfaring med Nespresso, men kan ikke si jeg er særlig imponert over disse maskinene.

Jeg foretrekker å kverne kaffen selv, eller å kjøpe ferdigkvernet. Pods er dyrt, spesielt Nespresso, så det er jeg ikke særlig begeistret for. Kaffebønner gir deg forøvrig mye mer å velge mellom, og du kan alltids lage din egen spesialmiks. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...