Frk Doodad Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 ala denne som Christina Millian har Noen som har sett det i butikk?
Gjest baby-E Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 jeg veit bikbok har svarte smale bukser.
Zest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Lee Norma i svart ligner litt, kanskje ikke helt så svarte. Acne har smale svarte jeans, og av enda dyrere varianter tipper jeg du finner både Tsubi og Sass&Bide i svart. Til og med H&M har smale svarte jeans i høstkolleksjonen, så det skulle være rimelig enkelt å finne.
Svart Katt Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg har to sånne bukser, en i bomullsstoff, en i olastoff. Begge er fra H&M. Den i bomull er fra "ungdomsavdelingen", olabuksen er merket & eller hva det heter.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Jeg har en så og si helt lik som jeg kjøpte på Vera Moda
mocci Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 heia! Jeg kjøpte nylig en slik bukse på cubus av alle steder ! buksen er merket dreamy jeans. Det er første gang jeg kjøper jeans på cubus men er veldig fornøyd med buksa og prisen 349,- Siden jeg ikke vet hvor lenge denne trenden med smale bukser holder seg, så tenkte jeg at jeg skulle gå for et billigere alternativ i første omgang. Lykke til med letingen etter bukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå