Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Ja, det er jeg som er idioten her.... Skulle ta ut penger i minibanken og glemte(!) å ta med kontantene.... Så midt spede håp er nå at minibanken kanskje "svelger" kontantene etter en stund om de ikke blir tatt? Noen som har opplevd det samme og vet?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Nope. Den eneste som svelger de pengene er nestemann som kom i minibanken. Du kan jo ta kontakt med banken og høre om det var en svært så ærlig sjel som leverte pengene inn igjen, da.
Hilde Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Dette har jeg gjort også, og de pengene er nok borte ja.. Jeg kom på det etter å ha gått fire meter bort i gata, og jeg husket til og med hvordan han som stod bak meg så ut, men han hadde selvsagt forsvunnet før jeg rakk å se hvilken vei han gikk. Jeg kjenner jeg enda er irritert på grunn av de pengene!
Gjest Idioten Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Men det sto ingen i kø bak meg ved automaten. Automaten svelger jo kortet om du ikke tar det i løpet av en viss tid.
Gjest Elfrida Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg var borti en minibank i England som nesten svelget pengene mine da jeg ikke var rask nok til å ta dem. Men jeg har ikke opplevd noe lignende her.
miss77 Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Jeg var borti en minibank i England som nesten svelget pengene mine da jeg ikke var rask nok til å ta dem. Men jeg har ikke opplevd noe lignende her. ← Har også vært borti det samme i Hellas. Pengene kom tilbake på konto etter ett par-tre uker. Har heller aldri vært borti dette i Norge, men det finner du jo fort ut av om du ringer banken.
Veslejenta Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 Minibanker sluker pengene hvis du ikke tar dem raskt nok. Så hvis det ikke stod noen bak deg i kø, og ingen som har gått forbi rett etterpå har tatt de pengene, så sluker minibanken pengene. Jeg har tatt ut penger i Norge hvor det har begynt å pipe når jeg ikke var rask nok til å ta pengene. Hadde jeg ikke tatt pengene innen en viss tid da, hadde minibanken slukt pengene. Ta kontakt med banken. Hvis minibanken har slukt pengene, havner de vanligvis på konto etter noen dager.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 Jøss, har jeg aldri opplevd... :klø: Men jeg jubler jo inni meg og napper til meg pengene mine fort som fy hver gang og da
Gjest Kitz Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Jeg har vært like lur som deg for lenge siden, tok ut kortet og bare gikk min vei..... Var heldigvis ikke mer enn 200.. kr det var snakk om, men kjipt når det bare var 400 kr på kontoen...
Meaty Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Kanskje de i banken kan sjekke videoen fra overvåkningskameraet? Forutsatt at det var en minibank med overvåkning selvfølgelig... Og så har de jo på data'en hvem som har brukt minibanken etter deg. På den annen side, hvis det kommer en person og skal ta ut penger av sin egen konto men så plutselig ser at noen andre har tatt ut penger for dem...da trenger de jo ikke å ta ut noe
Kittykat Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg gjorde dette også en gang. Jeg hadde med meg barna og skulle i minibanken før vi gikk inn i butikken. Men jeg var så distrahert pga barna at jeg glemte igjen pengene ( 500,- ) og jeg kom ikke på det før jeg var inne i butikken. Jeg løp tilbake til banken og der var det en person og jeg trodde at pengene var borte. Men jeg la merke til at hun hadde penger i hånden og hun sjekket minibankene virket det som. Hun jobbet heldigvis i banken og hun hadde funnet pengene mine rett etter at jeg tok de ut. Da var jeg sjeleglad da gitt. Så da ble det handletur på oss likevel Endret 9. august 2006 av Kittykat
Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 hmm, dette har jeg gjort og... tok ut 400,- tok kortet og glemte pengene. de kom ikke inn på konto igjen, nei!
Ugla Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 Mener å huske at en venninne som jobber i bank sa en gang, at både kort og penger blir "slukt" om ingen tar de innen en viss tid...
Lillesøster Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 hmm, dette har jeg gjort og... tok ut 400,- tok kortet og glemte pengene. de kom ikke inn på konto igjen, nei! ← Samboer er en forvirret person. Han glemte pengene en gang. Banken svelget dem. Men for at pengene skulle bli registrert på hans konto igjen, så måtte han ringe banken og be dem gjøre det manuelt. Det skjer vist ingen automatikk i at pengene går inn på din konto igjen.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 Minibanken sluker pengene etter en liten tid (med mindre noen har tatt dem). Banken fører tilbake pengene når de avstemmer minibanken neste gang og oppdager diffen.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 det stod noen bak meg i køen, så de havnet nok i lommeboka til noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå