Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har dere noe gode produkter fra body shop og anbefale?? er så billig og bra der Jeg trenger en peelingkrem eller rensemaske, og en rensegel/krem og evt ansiktsvann (?) Har kombinasjonshud, med noe urenheter.. får lett kviser, og huden blir lett 'fet' i løpet av en dag. Men den er også samtidig tørr og føles litt irritert iblandt. Blir veldig lett rød i ansiktet. Noe som plager meg. Har en god krem fra dermalogica, men trenger nytt renseutstyr og har ikke råd til noe dyrt akkurat nå. Noen billige gode anbefalinger anyone??
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg har hud som likner din, og har funnet ut at for meg er det viktig med en MILD rens. Jeg bruker nå Cosmica rensemelk fra apoteket (lommeboken er slunken her også til tider) og den fungerer bra for meg. Den koster under hundrelappen. Fuktighetskrem er jeg mer kresen på, bruker også Dermalogica, men rensen skal jo skylles av likevel så der føler jeg at jeg kan spare inn litt. Jeg har også brukt rens fra Yves Rocher i trange tider (Bio Spesific for sensitiv hud). Har dessverre ikke prøvd hudproduktene fra Body Shop, så der kan jeg ikke anbefale noe. Når det gjelder rensemaske, anbefaler jeg deg å sjekke ut grønn leire som du får kjøpt på helsekost.
Gjest Virvel Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg er veldig glad i Body Shop, men akkurat hudpleieproduktene holder jeg meg unna. Prøvde Seaweed-serien (som skal passe kombinert hud), og den var ikke god. Jeg har på ingen måte sensitiv hud, men tonicen i denne serien sved så fælt at jeg trodde hele ansiktet mitt skulle falle av. Vichy er også ganske rimelig, men mye bedre til min hud i hvert fall.
Gjest ts Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg brukte en rosa rens engang fra bodyshop, den var veldig mild og god. C-vitamin tror jeg den hette. har ikke så god erfaring med cosmica..men billig er det jo.. Mange sier man MÅ følge hele serien for å få effekt liksom.. men jeg har ikke råd til å kjøpe en hel serie til tilsammen 1000,- når du kan få en grei rensekrem til under 100,- Må da være kremen som er viktigst?? Den sitter jo på hele dagen liksom.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg er veldig glad i å smøre inn fjeset mitt med cannabis Min tørre hud er ikke mer!
gattissima Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Har litt annen hudtype enn deg, men kan varmt anbefale deg å prøve Hemp-produktene fra BodyShop. Jeg bruker både dagkremen og håndkremen. Det finnes kanskje noe i serien som passer din hudtype? Dagkremen brukte jeg tilogmed som "allergikrem" i sommer. Er alltid plaget av hovne øyelokk hvis jeg svetter mye, og har prøvd alt mulig av spesialkremer - uten resultat. Men Hemp-kremen fra BodyShop tok rotta på de hovne øyelokkene. Håndkremen er fantastisk - den eneste som fungerer på mine ekstremt tørre hender.
Gjest Lanyah Skrevet 9. august 2006 #7 Skrevet 9. august 2006 En tid tilbake prøvde jeg produkter fra The Body Shop, og jeg var absolutt IKKE fornøyd. Det svei, og jeg ble utrolig tørr. Passet ikke til meg ialle fall. Ikke ansiktproduktene, mens andre ting derfra er jeg fornøyd med!
mee mee Skrevet 9. august 2006 #8 Skrevet 9. august 2006 (endret) jeg har bare prøvd den rosa serien (e-vitamin) og syns den fungerte helt greit.. men ble ikke overbegeistret! har en ansiktsmakse i serien teatree, den er jeg ganske fornøyd med. men ville heller anbefalt noen andre merker. hva med dr. hauschka, billig og veldig bra! Endret 9. august 2006 av mee mee
Gjest ts Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Takk for svar Skal se hva de har i hemp produkter. Har også tidligere brukt blue corn peeling kremen dems, syns den var god jeg
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Har dere noe gode produkter fra body shop og anbefale?? er så billig og bra der Jeg trenger en peelingkrem eller rensemaske, og en rensegel/krem og evt ansiktsvann (?) Har kombinasjonshud, med noe urenheter.. får lett kviser, og huden blir lett 'fet' i løpet av en dag. Men den er også samtidig tørr og føles litt irritert iblandt. Blir veldig lett rød i ansiktet. Noe som plager meg. Har en god krem fra dermalogica, men trenger nytt renseutstyr og har ikke råd til noe dyrt akkurat nå. Noen billige gode anbefalinger anyone?? ← hvis huden din blir lett irritert kan det komme av konserveringsmidler eller parfyme i rensekremer etc, body shop har en ny serie helt uten dette med aloe vera, kanskje den passer? beregnet til sensitiv og litt tørr hud, men tror den kan funke på litt fet hud også.... peelingkrem; da er jo blue corn kjempegod! og tea tree renseleirmaske er topp mot kviser jeg bruker også tea tree blemish stick, en gel man påfører kviser og urenheter som får de til å forsvinne raskere og hvis du har sorte prikker som meg har de en maske i den tea tree serien som fjerner de (masken tørker,og du drar av), den er suveren!!! spesielt rett etter å ha skylt av blue corn maska (som drar de ut sånn at de stikker over huden) håper det var til hjelp, jeg er veldig fornøyd!!!! og mens man er innom må man ha med seg oliven body butter:NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Gjest Silje- Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Jeg har testet rensen med Aloe Vera var sånn midt på treet. Verken dårlig eller veldig god,men i forhold til en såpass lav pris var jeg fornøyd. Den vil nok passe til din litt irritable/sensible hud. Har også prøvd E-vitamin masken og lepomaden. Lepomaden gav myek lepper, og er nå en av mine favoritter- men den er udrøy. Masken fremkalte en del kviser hos meg,som til vanlig har helt ren hud,men den ble dog veldig myk og fuktet. Jes synes dessuten det er litt uhygenisk med krukker til ansiktskremer/masker... Ellers er jeg fornøyd med Body Butter -har prøvd nesten alle,og jeg er like fornøyd hver gang. Skrubbene er også gode,men de er dyre og udrøye,synes jeg. Når det gjelder sminke er jeg spesielt fornøyd med rougen og solpudderet. I tillegg har jeg en shimmerkrem i gullhvit som er utrolig fin å blande i foundation eller bodylotion. Husker ikke hva den heter men det er en hvit flaske med svart kork- finnes i hvit og gullhvit farge om jeg ikke husker feil. Penslene og kostene er også gode- holder seg bra tross lav pris.
kitekatt Skrevet 12. august 2006 #12 Skrevet 12. august 2006 og hvis du har sorte prikker som meg har de en maske i den tea tree serien som fjerner de (masken tørker,og du drar av), den er suveren!!! spesielt rett etter å ha skylt av blue corn maska (som drar de ut sånn at de stikker over huden) ← Funker det virkelig? får masken de svarte prikkene ut???? åh, det hadde vært fantastisk!!! Prøvd mye rart med aldri noen produkter som har klart dette. Mine sitter ganske dypt og så sånne greier man klistretr på og river av, funka heller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #13 Skrevet 12. august 2006 Funker det virkelig? får masken de svarte prikkene ut???? åh, det hadde vært fantastisk!!! Prøvd mye rart med aldri noen produkter som har klart dette. Mine sitter ganske dypt og så sånne greier man klistretr på og river av, funka heller ikke. ← Ja det funker, men best er det når jeg gjør sånn: 1dampbad i noen minutter 2påfører blue corn masken og skrubber samtidig...lar den sitte i ca 15-20 min 3skyller av blue corn 4 tar rask dampbad igjen (jeg bruker varmt vann i vasken...) 5legger på tea tree nose pore mask og lar den tørke hel (ca 15-25 min) 6river den raskt av!!! (du ser de sorte prikkene på papiret,jeg digger å se!!!!)
Gjest ts Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 hvis huden din blir lett irritert kan det komme av konserveringsmidler eller parfyme i rensekremer etc, body shop har en ny serie helt uten dette med aloe vera, kanskje den passer? beregnet til sensitiv og litt tørr hud, men tror den kan funke på litt fet hud også.... peelingkrem; da er jo blue corn kjempegod! og tea tree renseleirmaske er topp mot kviser jeg bruker også tea tree blemish stick, en gel man påfører kviser og urenheter som får de til å forsvinne raskere og hvis du har sorte prikker som meg har de en maske i den tea tree serien som fjerner de (masken tørker,og du drar av), den er suveren!!! spesielt rett etter å ha skylt av blue corn maska (som drar de ut sånn at de stikker over huden) håper det var til hjelp, jeg er veldig fornøyd!!!! og mens man er innom må man ha med seg oliven body butter:NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ← Tusen takk for svar Ja blue corn peelingen har jeg brukt før, og den er god, men har ikke mer igjen. Skal innom body shop på mandag, da skal jeg kjøpe blue corn, kanskje body butteret og skal sjekke ut den nye serien med aloe vera Krem har jeg nemlig en supergod en fra dermalogica, men trenger ny rensekrem
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 Bare et lite tips til dere som handler ofte på Body Shop. Skaff dere medlemskort/fordelskort der. Det koster 100 kr og du får handle gratis for 100 kr på bursdagen din.. Sier seg selv at du tjener det raskt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå