gard Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 (endret) Hei Sjekk denne artikkelen i VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125939 Endret 9. august 2006 av gard
Mona Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Æsj, jeg hørte om ei som brant seg på Rhodos i sommer, jeg har aldri sett brennmaneter i Syden!
Gjest Turist i dag Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Er paa Kreta naa og har heldigvis ikke sett noen av de omtalte "medusene", ei heller hort at det skal vaere noe problem her.
LadyInRed Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Er paa Kreta naa og har heldigvis ikke sett noen av de omtalte "medusene", ei heller hort at det skal vaere noe problem her. ← Det stod riktignok Middelhavet i artikkelen jeg leste i VG/Dagbladet, men det virket som problemet var på spanskekysten og ikke Hellas. Og godt for det, for nå skal jeg snart ha etterlengtet ferie på Kreta
Gjest *Gjest* Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Reis til Zakynthos. Der er det massevis av skilpadder i vannet nær strendene. Skilpadder spiser brennmaneter = Bader man ved stranda ser man ikke en eneste brennmanet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå