Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #1 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har en venn som jeg mistenker for å være homofil. Vi er begge over 30 år, og vi har også vært på dateren. Siden det er en ganske fin atmosfære mellom oss, har det blitt til litt klining med videre noen ganger. Vennen min påstår selv at han er hetero, men jeg kan ikke tro ham helt. Her er grunnene: - Han ser homofil ut (utseende og valg av klær/bil) - Vi kan kline i lang tid uten at han tar meg på brystene (eller skrittet for den saks skyld). Jeg er rett og slett en puppeløs kvinne i hans nærvær! Etter at vi har klinet i lange tider, slutter vi og begynner med noe annet (ser på tv f.eks....). Fra før av er jeg vant med at klining lett leder til sex..., men altså: Ikke med ham. - Han kan ta initiativet til kosekjærtegn utenfor soverommet, men blir settingen mer opphetet, virker han helt malplassert (stakkars!). Han er overhodet ikke i stand til å berøre en kvinne slik en kvinne skal berøres. Tar ikke initiativ til at det hele skal gå videre fra klining til sex (selv om han har fortalt meg at han liker å dominere). Forresten: én gang viste han en del initiativ, men da visste han at jeg hadde mensen og at vi ikke kom til å ha sex. Den gangen ante det meg på forhånd at han kom til å prøve seg. Dersom han prøvde seg, kunne han jo evt. påberope seg senere at det ikke bare er hans feil at vi ikke har hatt sex.... Føler at jeg leser ham som en åpen bok. - Han får den ikke opp (dette er ikke et avgjørende moment, men det føyer seg i rekken av andre tegn .... Det er forresten bare en gang vi har kommet så langt at buksen hans har kommet av...). Jeg tror at dette med sex kommer instiniktivt. Ingen heterofil mann er så dårlig i senga som vennen min med mindre han har meget store komplekser. Selv tror jeg altså at han er homofil. Jeg er en av hans nærmeste venner. Jeg er drittlei av å være en ufrivillig skuespiller i hans "Jeg er hetero"-skuespill. Er det flere som har erfaringer med homofile som later som om de er hetero. Hva kjennetegner oppførselen til slike menn? (Dere kan legge til grunn at det ikke er noe galt med meg. Jeg har draget på menn, er god i senga og har aldri opplevd noe lignende.) Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 5. januar 2003 #2 Del Skrevet 5. januar 2003 Eh... Jeg lurer på hvorfor du vil ha sex med en du er overbevist om er homo? Om han ER homo, og velger å ikke si noe om det, så må da det være hans problem? Dersom jeg hadde vært lesbisk, så hadde det vært jeg som skulle bestemt når og om jeg skulle gått ut av skapet. Det at han ikke får den opp kan jo være en sperre han får siden du til stadighet påpeker hans legning. Og om han hadde komplekser i utgangspunktet så gjør du det jo jammen ikke enklere for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #3 Del Skrevet 5. januar 2003 Han er tydligvis veldig anspent. Da er det ikke lett å få opp karen vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 5. januar 2003 #4 Del Skrevet 5. januar 2003 -Hm...... jeg sitter med en følelse av at han bruker deg for å teste ut sin egen legning. Her er altfor mange tegn som tyder på at han iallefall er bifil i det minste - husk at magefølelesen vår ofte er riktig! Det at menn ikke får den opp, og er anspente, pleier å gå raskt over,- er nå min erfaring. Du burde prøve å "røyke ut reven", hvis du ikke får til å være direkte, sett ham på små tester, finn ut hvordan han reagerer i visse sammenhenger, f.eks. sammen med andre, mannlige venner.....men det beste er jo sjølsagt å snakke ut, ikke pakke ting inn, du kan jo begynne med å snakke om noen du kjenner som er homofile/bifile, bare for å komme inn på temaet, liksom.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå